۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

گسترش تفکر بسیجی هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی را در هم شکست

گسترش تفکر بسیجی هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی را در هم شکست

سنندج_رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: گسترش تفکر بسیجی هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی را توسط جبهه مقاومت فلسطین در هم شکست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به مناسبت پنجم آذرماه سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین، ضمن تبریک این روز تاریخی اظهار کرد: این روز یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) فرمان صدور آن را به عنوان مدرسه عشق و مکتب مجاهدان و محل پرورش انسان‌های آزاده و نستوه که بدون هیچ چشمداشت مادی به جهت کسب رضایت الهی و تحقق آرمان‌های بلند مکتب اسلام تلاش می‌نمایند، صادر کرد.

وی با بیان اینکه این شجره طیبه پس از گذشت ۴۴ سال به درختی تنومند تبدیل شده است، افزود: بسیج به عنوان موتور پیشران انقلاب، اعتلای نظام مقدس اسلامی را در عرصه‌های مختلف در سطح عالم رقم زده است.

سادات خاطرنشان کرد: اگر هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی در دنیا توسط جبهه مقامت فلسطین درهم شکسته شده است و آمریکای جنایتکار علیرغم صرف میلیاردها دلار در منطقه خاورمیانه و کشورهایی نظیر عراق و افغانستان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد، به دلیل گسترش تفکر بسیجی در منطقه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: در سایه این تفکر ناب الهی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل باب‌المندب و دریای مدیترانه و از سویی دیگر تا عمق آمریکای لاتین و آفریقا گسترش پیدا کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: به حول قوه الهی تفکر بسیج مرزهای اعتقادی، تاریخی و جغرافیایی را درنوردیده و اکنون به عنوان گفتمان غالب در بین ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه دنیا تبدیل شده و خواب را از چشمان نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل ربوده و رؤیای مستکبران عالم را پریشان کرده است

کد خبر 5950256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha