۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

گلایه از هزینه های بالای سفرهای زیارتی و نبود زیرساخت ها در استان

گلایه از هزینه های بالای سفرهای زیارتی و نبود زیرساخت ها در استان

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به گران بودن هزینه های سفر به امکان زیارتی خارج از کشور گفت: باید این موضوع مورد پیگیری مسئولان مربوطه باشد تا این سفرها سهل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با مشاور امور استان ها بعثه مقام معظم رهبری اظهار کرد: وقتی روحانی و یا افرادی که خدمت می کنند از دل همین مردم و آشنا با فرهنگ این مردم باشند بدون شک مشکل کمتر خواهد بود و در شرایط مشابه اولویت با افراد بومی است.

وی با اشاره به گران بودن هزینه های سفر به امکان زیارتی خارج از کشور گفت: باید این موضوع مورد پیگیری مسئولان مربوطه باشد تا این سفرها سهل گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نبود زیرساخت ها مناسب هوایی و ریلی در خراسان جنوبی برای اعزام افراد به سفرهای زیارتی افزود: این امر برای مردم سخت تمام می شود.

عبادی یادآور شد: باید تلاش شود به احسن این موضوعات در استان رفع تا این سفرها هم سبب تجربه های اثرگذار برای مردم باشد و هم از نوع تبلیغ اثر خود را بگذارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در دشمنی کارشناس تر است، خاطرنشان کرد: طرح دشمن این بود که عتبات عالیات را دست صدام داد و خوشبختانه امروز خارج شده و در دست دوستان بوده باید شکر این نعمت را به جا آوریم.

کد خبر 5950334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha