۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱

فرمانده انتظامی بروجرد:

خرده‌فروش‌های مواد مخدر در بروجرد دستگیر شدند

خرده‌فروش‌های مواد مخدر در بروجرد دستگیر شدند

بروجرد - فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری ۱۱ خرده‌فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته باهدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان بروجرد اجرایی شد.

وی افزود: مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌های میدانی، نقاط جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از این محل‌ها ۱۱ خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان این مطلب که ۵۰۷ گرم تریاک و ۹۴ گرم هروئین از خرده‌فروشان کشف شد، گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مهدوی‌کیا با اشاره به این که مقابله با فروشندگان و حمل‌کنندگان مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 5950344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      2 0
      متاسفانه بعداز مدت کوتاهی رها میشن و دوباره ادامه میدن فایده نداره. این مشکل از ریشه باید خشکیده بشه اولا و بعدهم باید کسانی که دستگیر شدن مثل اینها بعداز رهایی تحت نظر باشن لااقل و یه شغلی دستو پا بشه براشون سمت این کار نرن . بخدا جوون هامون نابود شدن دیگه خانواده ها زجر کش شدن