۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

رییس حوزه هنری قزوین خبر داد؛

حمایت حوزه هنری قزوین از جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای

حمایت حوزه هنری قزوین از جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای

قزوین- رییس حوزه هنری قزوین با اشاره به پیش تولیدات حوزه هنری استان قزوین در جهت اهداف جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی از حمایت حوزه هنری از این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امامقلی در نشست دومین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث فرهنگی که ظهر یکشنبه در عمارت هنر استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: در راستای اهداف جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین تلاش کرده است با برگزاری پیش رویداد آیتم‌های تلویزیونی در جهت اهداف جشنواره قدم بردارد.

رئیس حوزه هنری قزوین ادامه داد: این تولیدات بازخوردهای خوبی در محیط‌های کوچک‌تر داشته اند و در ایام برگزاری جشنواره هم امیدواریم که اثر مطلوبی از مخاطبان دریافت کنیم.

وی با بیان این موضوع که در جهت اهداف جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی رویداد فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای برگزار شده و از دل آن ۵ آیتم بیرون آمده، گفت: علاوه بر تولیدات یاد شده، رویداد کوک آب برای مخاطب دانش آموز نیز آب انبار سردار بزرگ برگزار شد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت و اگر تحولی در مجموعه آموزش و پرورش استان در جهت فرهنگسازی شکل بگیرد ما این آمادگی را داریم که برنامه‌های این چنینی ادامه‌دار باشد.

امامقلی افزود: رویداد «قزوین تو» نیز با محوریت معرفی آثار تاریخی به وسیله نوجوانان متوسطه اول دوم برگزار شد که تولید خوبی به دست ما رسیده است و نیز تولید نماهنگ مست و دیوانه با صدای وحید تاج و گروه تبرور نوازان به رهبری آقای فرشید کاکاوند از دیگر تولیدات در راستای جشنواره بوده که خروجی آن در افتتاحیه جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

وی یادآور شد: دو نمایش خیابانی تولید شده در قزوین و در معابر در ایام جشنواره در خیابان خیام، سبزه میدان و سرای سعدالسلطنه اجرا می‌شود و نیز نمایش شورایی نیز در مدارس ناحیه دو آموزش و پرورش قزوین با موضوع حفاظت از میراث‌فرهنگی اجرا خواهد گردید.

کد خبر 5950575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha