۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

معوقات یک‌سال گذشته معلمان خرید خدمات اصفهان کامل تسویه شد

معوقات یک‌سال گذشته معلمان خرید خدمات اصفهان کامل تسویه شد

اصفهان- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از واریز و تسویه معوقات سال گذشته نیروهای خرید خدمات آموزشی استان خبرداد.‌

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی مدینه در خصوص تسویه‌حساب حقوق نیروهای خرید خدمات استان اصفهان اظهار داشت: در هفته گذشته با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان و مساعدت استاندار اصفهان، اعتباری از منابع استانی برای پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات به‌صورت قرض تأمین شد.

وی تأکید کرد: با تأمین اعتبار صورت‌گرفته که با تلاش فراوانی انجام شد، پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات سال گذشته تسویه شد.

مدینه اظهار داشت: اعتبار تأمین شده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به‌حساب مؤسسان واریز و مقرر شد تا طی روزهای شنبه و یکشنبه این مبالغ به‌حساب نیروهای خرید خدمات واریز شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ قراردادها با مؤسسان تنظیم شده و تأکید شده است که بیمه نیروهای خرید خدمات پرداخت شود و برای پرداخت حقوق نیز پیگیر تأمین اعتبار از مراجع ذی‌صلاح هستیم.

وی خاطرنشان کرد: معلمان خرید خدمات در صورت بروز هرگونه مشکل در خصوص موارد ذکر شده می‌توانند موضوع را با رابطین امور این نیروها در منطقه و یا ناحیه مطرح کرده تا موضوع برطرف شود.‌

کد خبر 5951579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha