۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۸

صحرایی:

امروز تفکر بسیجی در برابر سربازان اسرائیلی ایستاده است

امروز تفکر بسیجی در برابر سربازان اسرائیلی ایستاده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: بی‌رحم‌ترین نظامیان اسرائیلی که زمانی کل کشورهای عربی را شکست داد، امروز در برابر تفکر بسیجی مستأصل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش آموزی با حضور ۳۲۰ دانش آموز نخبه بسیجی از عصر چهارشنبه در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در این مراسم از طریق ارتباط برخط گفت: اگر سند تحول اجرایی شود دانش آموز با روحیه بسیجی واقعی تربیت می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز رهبری صحبت‌هایی کردند که ما بسیجیان بیش از هر فرد دیگر مخاطب صحبت‌های ایشان هستیم؛ گفت: ایشان در این صحبت‌ها تاکید کردند که شما بسیجیان آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی ملت هستید. بنابراین جمع شما جمع بزرگی است که برای خوشبختی کشور جمع شده‌اند. بسیج یک عرصه عمومی بوده و مختص به عرصه و قشر خاصی نیست.

صحرایی با تاکید بر اینکه همه اهداف انقلاب در بسیج جمع است و در همه ساحت‌ها بسیج فعال است گفت: بسیج از نظر رهبری زمانی موفق است که در دست دانش آموزان بسیجی در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رهبری به یک جمله در سند تحول هم اشاره داشته اند که جهانی اندیش و وطن دوست باشید. حقیقتاً حب وطن نشان دهنده ایمان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج مکتبی‌ترین و انقلابی‌ترین نیروی جهان است و به هر کجا وارد شده با موفقیت همراه بوده است؛ گفت: رذل ترین سربازان جهان و بی‌رحم‌ترین نظامیان اسرائیلی که زمانی کل کشورهای عربی را شکست داد؛ امروز در برابر تفکر بسیجی مستأصل شده است.

صحرایی خاطر نشان کرد: بسیجی عاشق و دلباخته به مفاهیم اصلی انقلاب است؛ ظرف وجودی بسیجی یک ظرف جهت‌دار و منظم است. بسیجی عشق را در یک جهت مشخص رشد و تعلیم می‌دهد. به طور طبیعی دانش آموزانی که روحیه بسیجی دارند مسئولیت پذیرتر بوده و از خود گذشته هستند به خود سختی می‌دهند تا دیگران در راحتی به سر ببرند.

کد خبر 5953477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha