۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

معاون آموزش و پرورش مشگین‌شهر:

۲۶۶ نفر از آموزگاران مشگین‌شهر در «طرح همت» شرکت کردند

۲۶۶ نفر از آموزگاران مشگین‌شهر در «طرح همت» شرکت کردند

مشگین‌شهر - معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش مشگین‌شهر گفت: ۲۶۶ نفر از آموزگاران مشگین‌شهر در طرح «شهید همت» در راستای ارتقای دانش تخصصی و توسعه صلاحیت حرفه‌ای شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم آرمان پیش از ظهر پنجشنبه در مدرسه شاهد مشگین‌شهر در جمع آموزگاران با اشاره به اجرای طرح «شهید همت» در تمامی پایه‌های تحصیلی مدارس مشگین‌شهر طی سال‌جاری اظهار کرد: طرح «همت» از طرح‌های موفق در استان بوده که در این راستا اهتمام ویژه مسئولین برای حمایت از دانش‌آموزان ضرورت دارد.

وی افزود: این برنامه با محوریت آموزش دانش‌آموزان و با هدف کاهش افت تحصیلی و جلوگیری از تکرار پایه و حمایت از دانش‌آموزان در سطح استان اردبیل اجرایی شد که نتیجه موفقی نیز داشت.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش مشگین‌شهر با بیان اینکه این طرح در ۷ ماده درسی، ۱۴ کلاس و با حضور ۲۶۶ نفر در مشگین‌شهر اجرا شد، ادامه داد: معاونت آموزش ابتدایی با اتخاذ رویکرد شبکه‌سازی تخصصی بین معلمان و ترویج گفتمان‌های آموزشی درصدد برآمد تا بسترهای لازم به منظور انتقال تجربه‌ها و کسب شایستگی‌های لازم در قالب گروه‌های همتا و حلقه‌های علمی فراهم آورد.

آرمان خاطرنشان کرد: این هدف تحت عنوان طرح توانمندسازی معلمان آموزش ابتدایی به نام سردار شهید همت از سال ۱۴۰۲ شکل گرفت.

وی افزود: آموزگاران گل سرسبد و ناخدای کشتی تعلیم و تربیت هستند که بدون داشتن معلمان خلاق و دانش آموزان پویا، آموزش و پرورش نمی‌تواند به سرآمدی علمی که زیربنای رشد و تعالی جامعه است دست یابد.

کد خبر 5954062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha