۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰

فرمانده سپاه استان بوشهر:

تعامل و هم‌افزایی خوبی بین سپاه و ارتش در استان بوشهر وجود دارد

تعامل و هم‌افزایی خوبی بین سپاه و ارتش در استان بوشهر وجود دارد

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در استان بوشهر خوشبختانه همدلی و هم افزایی بالقوه ای بین سپاه و ارتش وجود دارد و این وحدت و انسجام و همدلی پابرجا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو جمعه شب در دیدار با امیر نصیری، فرمانده پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر، ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز نیرو دریایی یکی از روزهای حماسه آفرین برای ارتش ایران اسلامی به خصوص پایگاه دریایی بوشهر در پهنه نیلگون خلیج فارس است که در این روز نیرو دریایی ارتش بزرگترین ضربه را بر پیکر نیرو دریایی ارتش بعث عراق وارد کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: روز نیرو دریایی یادآور رشادت غیور مردان نیروی دریایی ارتش است که مجاهدانه و ایثارگرانه در دوران دفاع مقدس تجلی باور و اعتقاد راسخ خود را در دفاع از ایران اسلامی یافتند و با وفاداری و غیرتمندی خود را به امام راحل، انقلاب اسلامی و آرمان‌های ارزشمند آن اثبات کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب در بحث وحدت ارتش و سپاه در استان بوشهر خوشبختانه همدلی و هم افزایی بالقوه ای بین سپاه و ارتش وجود دارد و این وحدت و انسجام و همدلی پابرجاست.

سردار رزمجو ادامه داد: مجموعه سپاه و ارتش با حفظ شرایط و ضوابط و در عین حال برادر هستیم و مفتخریم که در پایگاه دریایی یک پایگاه مقاومت بسیج فعال وجود دارد که در همه مراسم فعال است و این بیانگر این است که بسیج در همه نهادها و ارگان‌ها و اقشار حضور فعال دارد و در این خصوص از مجموعه پایگاه دریایی بوشهر تشکر می‌کنیم.

کد خبر 5954870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      10 3
      بوشهر امن ترین شهر ایران ⁦☀️⁩🌴⁦🌊 شاید بخاطر همین ویژگیش باشه که اینقدر آروم و امن هست و مورد پسند هموطنان از اقسانقاط کشور اومدن بوشهر ماندگار شدن
    • سیدجواد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      سلام ودعای خیر وصلوات هدیه بر‌رزمندگان اسلام وفدایی رهبر ارتشی‌وسپاهی‌وانتظامی‌وبسیجی بافرماندهی رهبر معظم فرمانده کل قوا‌ همگی درخدمت کشور بزرگ‌ایران قوی ومقتدر ومنتظر ظهور امام مهدی‌‌برای نابودی شیطان بزرگ‌آمریکا‌وابلیس انگلیس.