۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان:

اختتامیه دومین سوگواره پایتخت موکب‌ها فردا برگزار می‌شود

اختتامیه دومین سوگواره پایتخت موکب‌ها فردا برگزار می‌شود

اهواز - مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری اختتامیه دومین سوگواره پایتخت موکب فردا یکشنبه (۱۲ آذرماه ۱۴۰۲) در این استان خبر داد.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از دومین سوگواره پایتخت موکب‌ها که در استان خوزستان برگزار شد، استقبال بسیار خوبی شده است و شاهد مشارکت بسیار مطلوبی از جانب هنرمندان و مردم در خلق آثار مربوط به حماسه اربعین حسینی بودیم.

وی با اشاره به اینکه برای دومین سوگواره پایتخت موکب‌ها تعداد سه هزار و ۱۷۱ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود، بیان کرد: از میان این تعداد اثر دریافت شده، یک‌هزار و ۷۹۲ اثر در بخش عکس حرفه‌ای، ۸۳۱ اثر در بخش عکس موبایل، ۲۰۲ اثر در بخش نماهنگ و کلیپ، ۱۷۹ اثر در بخش پوستر و ۱۶۷ اثر در بخش مستند کوتاه بوده است.

امینی موحد با اشاره به برنامه‌های جانبی سوگواره پایتخت موکب‌ها در خوزستان گفت: با هدف جریان‌سازی این سوگواره در استان، ۱۳ کارگاه در ۶ شهر خوزستان با حضور ۳۲۰ هنرجو و برای اولین‌بار در خوزستان تور عکاسی مذهبی در اربعین برگزار شد.

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص علت نامگذاری سوگواره یادشده به «پایتخت موکب‌ها» عنوان کرد: مواکبی که در خوزستان برپا می‌شود به نسبت مواکبی که در کل کشور برپا می‌شود، حدوداً پنج برابر است و به همین دلیل خوزستان به عنوان «پایتخت موکب‌ها» معرفی شده و ما نیز این جشنواره را به این عنوان، نامگذاری کرده‌ایم.

امینی موحد گفت: مراسم اختتامیه سوگواره پایتخت موکب‌ها فردا ساعت ساعت ۱۸ در سالن همایش‌های گیت بوستان واقع در شهرستان اهواز با حضور مدیران ملی و استانی برگزار می‌شود و از همه اهالی فرهنگ و هنر دعوت می‌کنیم تا در این برنامه حضور یابند چرا که این برنامه در اصل متعلق به همه مردم، هنرمندان و اهل رسانه است.

کد خبر 5955439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha