۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹

سرپرست فرمانداری قرچک خبر داد؛

استقرار ۱۵۰ شعبه اخذ آرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی قرچک

استقرار ۱۵۰ شعبه اخذ آرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی قرچک

قرچک- سرپرست فرمانداری قرچک از استقرار ۱۵۰ شعبه اخذ آرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فخاری عصر شنبه در چهارمین جلسه هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای هیئت نظارت در محل فرمانداری قرچک برگزار شد گفت: اعضا هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۳۰۰ نفر ساعت فعالیت و با توجه به بررسی‌های منطقه‌ای و نیازسنجی مردم و با توجه به افزایش جمعیت نسبت به دوره قبل، جانمایی شعب اخذ رأی را در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام داده اند.

وی افزود: بر اساس پایش منطقه‌ای صورت گرفته، در جریان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۵۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار شامل ۱۲۰ شعبه شهری، ۲۸ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار، آرا مردم همیشه در صحنه قرچک را جمع آوری می‌کنند.

فخاری اظهار کرد: به منظور رفاه حال بانوان و دسترسی سهل آنان به شعب اخذ رأی، ۳ شعبه ویژه بانوان در نظر گرفته شده است. فخاری گفت: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخاباتی سالم، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری مردم است که این مهم با رعایت قانون و اصل بی‌طرفی محقق می‌شود.‌

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸، ۱۳۹ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرا مردم در نظر گرفته شده بود.

کد خبر 5955836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha