مدیر امامزاده قاسم بن الحسن(ع) شمیران در گفت‌وگو با مهر:

برنامه بیتوته «شبی در امامزاده» ویژه نوجوانان برگزار می شود

برنامه بیتوته «شبی در امامزاده» ویژه نوجوانان برگزار می شود

حجت الاسلام رستمی گفت: برنامه بیتوته «شبی در امامزاده» در دومین مرحله اجرای خود، شاهد حضور دانش آموزان پسر پایه هفتم تا نهم خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمد رستمی، مدیر امامزاده قاسم بن الحسن علیه السلام شمیران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری ویژه برنامه بیتوته «شبی در امامزاده» خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با اهمیتی که باید به قشر نوجوان داده شود تدارک دیده شده است تا نوجوانان به صورت یک شبانه روز در امام زاده حضور پیدا کنند.

وی افزود: لازم به تاکید است برای شرکت کنندگان برنامه‌های معنوی و تفریحی بسیاری تدارک دیده شده و جهاد تبیین یکی از اهداف مهم و اصلی در اجرای این طرح است تا با امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری در نوجوانان امید به آینده را در میان آنان افزایش دهیم.

رستمی با بیان اینکه این برنامه ویژه دانش آموزان پسر پایه هفتم تا نهم است گفت: هیأت، ورزش پهلوانی، حضور در زورخانه، رزمایش نظامی و میدان تیر، بازی‌های گروهی و… از جمله برنامه‌هایی است که در بیتوته ۲ اجرا خواهد شد.

مدیر امامزاده قاسم بن الحسن علیه السلام شمیران با تاکید بر اینکه محور اصلی این برنامه راه‌اندازی هیأت نوجوانان است، عنوان کرد: در این برنامه حجت الاسلام تراشیون و حجت الاسلام رستمی تهرانی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و امیر عباسی به عنوان مداح مراسم خواهد بود.

وی به استقبال گسترده نوجوانان از بیتوته یک اشاره و تصریح کرد: این برنامه دومین بیتوته است که در این امامزاده صورت می‌پذیرد که رویکرد بیتوته ۲ پرداختن به جبهه مقاومت و آمادگی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. لازم به ذکر است با هماهنگی‌هایی که با سازمان اوقاف صورت گرفته قرار است که طرح کلی این برنامه آماده و در سطح بقاع کشور انجام شود.

رستمی به برنامه کارگاه تربیت نوجوان ویژه خانواده‌ها اشاره و بیان داشت: یکی از نکات مهم این برنامه این است که خانواده و نوجوان با هم مکمل تربیتی هستند علاوه بر اینکه ما در این طرح برنامه تربیتی برای نوجوانان برگزار می‌کنیم برای خانواده‌ها نیز برنامه‌های تربیت نوجوان را طراحی و برگزار خواهیم کرد.

مدیر امامزاده قاسم بن الحسن علیه السلام شمیران افزود: زمان برگزاری این بیتوته عصر پنجشنبه ۱۶ آذرماه الی عصر جمعه ۱۷ آذر است و محل برگزاری آن در امامزاده قاسم بن الحسن (ع) شمیران خواهد بود.

کد خبر 5956230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha