۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۶

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

طرح راه آهن یاسوج -اقلید در سکون است/پیشرفت کندمسکن ملی در یاسوج

طرح راه آهن یاسوج -اقلید در سکون است/پیشرفت کندمسکن ملی در یاسوج

یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه آهن یاسوج -اقلید قرار بود با تهاتر نفت با یک شرکت چینی انجام شود اما هنوز بلاتکلیف مانده و کاری در این راستا انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: موضوع مسکن ملی از دیگر مسائل مهمی است که باید روند اجرای کار آن تسریع شود.

وی بیان داشت: جوانان استان ما که ازدواج می‌کنند خانه به دوش هستند، پس ضرورت ایجاب می‌کند که به فکر مسکن جوانان باشیم.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم توسعه پروازها در فرودگاه یاسوج گفت: خدمات رسانی فرودگاه و تعداد پروازها باید در این فرودگاه افزایش یابد.

وی بیان داشت: به تازگی تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج به چهار پرواز در هفته افزایش یافته اما بعضی مواقع سفر انجام می‌شود، اما امکان برگشت مقدور نیست و مسافر باید به اصفهان و یا شیراز برود.

حسینی تصریح کرد: برخی مواقع از یک شخصیت ملی برای سفر به استان دعوت می‌شود اما وقتی متوجه می‌شود که اول باید به شیراز بیاید و سپس با خودرو به یاسوج سفر کند، از سفر به استان منصرف می‌شود.

وی با اشاره به ناایمن بودن جاده پاتاوه-دهدشت گفت: این جاده افتتاح شده، اما اتوبوس‌ها به دلیل اطمینان نداشتن از ایمن بودن جاده از این جاده رفت و آمد نمی‌کنند.

کد خبر 5956723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha