حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه «عین الاسد» آمریکا

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه «عین الاسد» آمریکا

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت واشنگتن از این جنایت‌ها، پایگاه عین الاسد نظامیان آمریکایی را در الانبار هدف حمله پهپادی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد نظامیان آمریکایی در غرب عراق خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق پایگاه عین الاسد اشغالگران آمریکایی را در غرب عراق با یک پهپاد هدف قرار دادند و این پهپاد مستقیماً به هدف خود اصابت کرد.

این خبر در حالی است که مقاومت اسلامی عراق یک شنبه شب هم هدف قرار دادن پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه قریة الخضراء «دهکده سبز» در عمق سوریه با یک پهپاد را تأیید کرد و در بیانیه‌ای افزود که پهپاد مذکور به اهدافش اصابت کرده و این حمله در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام شده است.

همچنین رسانه‌های عراقی در بامداد یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در پایگاه «حریر» محل استقرار نظامیان آمریکا در اربیل خبر دادند و دقایقی بعد گروه مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، محل استقرار آمریکایی‌ها در فرودگاه اربیل را با پهپاد هدف قرار دادند و مستقیم به هدف اصابت کرد.

با آغاز حمله‌های رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا از آن پس از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله‌های متعدد پهپادی، راکتی و موشکی مقاومت قرار گرفته است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اخیراً با اشاره به شمار حملاتی که به نظامیانش در خاورمیانه شده است، اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در خاورمیانه از ۱۷ اکتبر گذشته ۷۴ بار هدف حمله قرار گرفته اند.

کد خبر 5957046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرتضی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      بی شرف ترازآمریکا وتفکرات آمریکایی درکل جهان وجودنداره زورگو خودخواه وباجگیر ودروغگو ....مرگ برآمریکا جانم فدای سیدعلی خودم وخانواده ام فدای سیدعلی خامنه ای