۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

شبکه جمع آوری فاضلاب چادگان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شبکه جمع آوری فاضلاب چادگان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اصفهان- مدیر عامل آبفای استان اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب چادگان خبر داد و گفت: برای تکمیل مابقی شبکه به ۱۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اکبریان اظهار داشت: برای انتقال فاضلاب محله‌های سمندگان و مندرجان به تصفیه خانه، باید دو باب ایستگاه پمپاژ نیز احداث شود.

وی همچنین پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه فاضلاب را ۷۵ درصد اعلام کرد و گفت: ظرفیت تصفیه خانه ۲ هزار و ۳۳۰ متر مکعب در روز معادل ۲۷ لیتر در ثانیه است و فرآیند تصفیه خانه فاضلاب دارای دو بخش تصفیه پیشرفته لجن فعال با هوادهی گسترده، با قابلیت حذف ازت و فسفر و تصفیه تکمیلی شامل سیستم اولترافیلتراسیون است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه احداث این تصفیه خانه از سال ۱۳۹۲ با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال آغاز شده بود، گفت: این پروژه نیمه تمام به دنبال تاکید رئیس جمهور بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و با تخصیص اعتبارات مصوب سفر استانی ریاست جمهوری مجدد آغاز به کار کرد.

اکبریان پیشرفت مراحل اجرایی برق رسانی به محل را ۸۵ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده این پروژه تا پایان سال ١۴٠٠ بالغ بر ۱۶۹ میلیارد ریال بوده و در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال به این طرح تخصیص داده شد.

ویوی اعتبار مصوب سال ۱۴۰۲ را ۷۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پیش بینی اعتبار تخصیص داده شده به این طرح از محل ماده ۵۶ برابر با ۱,۰۰۰ میلیارد ریال است و جمعاً امسال اعتبار مصوب طرح حدود ۱,۷۵۰ میلیارد ریال خواهد بود. پیمان فعلی به مبلغ ۱,۸۷۰ میلیارد ریال می‌باشد که با تخصیص این اعتبار طرح تصفیه خانه تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5957389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha