۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷

معاون پارک علم و فناوری گیلان خبر داد؛

رونمایی از ۶ محصول جدید فناورانه در نمایشگاه فن بازار گیلان

رونمایی از ۶ محصول جدید فناورانه در نمایشگاه فن بازار گیلان

رشت- معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان از رونمایی ۶ محصول جدید فناورانه در نمایشگاه فن بازار این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیل بابایی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه فن بازار در رشت اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای شعار سال با عنوان «پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم» با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان افتتاح شد.

وی به تشریح اهداف برپایی نمایشگاه فن بازار پرداخت و افزود: هدفمند کردن ارتباطات کنشگران این زیست بوم، توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری، ارائه پژوهش‌ها و عملکردهای تحقیقاتی دانشگاه‌ها، نمایش توانمندی‌های فناوران و ارائه نیازمندی‌های دستگاه‌های اجرایی از اهم اهداف برپایی این نمایشگاه است.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان از عرضه ۲۵۰ محصول فناورانه و طرح‌های پژوهشی کاربردی در نمایشگاه فن بازار رشت خبر داد و اضافه کرد: پارک علم و فناوری استان متولی برگزاری این نمایشگاه بوده که دستاوردهای پژوهشی ۳۱ دستگاه اجرایی استان در این نمایشگاه عرضه شده است.

بابایی ادامه داد: برگزاری ۱۵ کارگاه آموزشی در حوزه‌های کشاورزی، فناوری اطلاعات و استاندارد، نشست‌های انتقال تجربه و مسابقه از دیگر برنامه‌های نمایشگاه فن بازار گیلان است.

وی از رونمایی ۶ محصول جدید فناورانه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان خبر داد و افزود: در جریان برگزاری آن شش محصول جدید شامل سه ربات، یک محصول در حوزه کشاورزی، یک محصول بهداشتی بر پایه گیاه و یک شیشه هوشمند مات شونده رونمایی می‌شود.

کد خبر 5957659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha