۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۹

با حکم بختیاری؛

مدیرکل امور اجرایی زکات منصوب شد

مدیرکل امور اجرایی زکات منصوب شد

رییس کمیته امداد در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز را به عنوان مدیرکل امور اجرایی زکات منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز را به عنوان مدیرکل امور اجرایی زکات منصوب کرد.

در متن حکم رئیس کمیته امداد آمده است: با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده قبلی و بنا به پیشنهاد معاون توسعه مشارکت‌های مردمی، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان مدیرکل امور اجرایی زکات در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

بر این اساس انتظار می‌رود با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تحولات مورد نظر هیأت محترم امنا، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه اخلاقی و ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش‌گرایی و تحول‌خواهی، قانون‌گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از منابع و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی و توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت‌المال و اتکا به قدرت لایزال الهی، برای رسیدن به اهداف نورانی این تشکیلات انقلابی، گام‌های اساسی بردارید.

توسعه ظرفیت‌های جدید در بهره‌گیری از سرمایه انسانی متخصص در حوزه زکات و ارائه الگوهای مناسب با موضوع امور دبیرخانه‌ای زکات به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت توسعه و ترویج فرهنگ زکات در جامعه از جمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری فراهم شود.

کد خبر 5957779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha