۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

هفته دهم لیگ برتر والیبال؛

جدال سرمربی سابق تیم ملی با اکبری/ تقابل حساس بالانشینان جدول

جدال سرمربی سابق تیم ملی با اکبری/ تقابل حساس بالانشینان جدول

در هفته دهم لیگ برتر والیبال تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان با پیکان تهران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر و رامسر پیگیری می‌شود.

جذاب‌ترین جدال این هفته تقابل عطایی و اکبری است، تیم فولاد سیرجان که هم اکنون با هشت برد و کسب ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد در این هفته میزبان شاگران اکبری در پیکان خواهد بود. پیکانی‌ها با چهار برد و کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند.

عطایی فصل گذشته مرحله نیمه نهایی موفق به شکست تیم پیکان شد و راهی فینال شد که البته آن مسابقه هم حواشی زیادی داشت. حالا سرمربی سابق تیم ملی و یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی این بار در فینال رودرروی هم قرار می‌گیرند.

تیم شهداب هم مدافع عنوان قهرمانی که در بازی قبل شکست سنگینی را برابر تیم فولاد سیرجان متحمل شد، در این هفته به مصاف شهرداری گنبد می‌رود. شاگردان تندروان در شهداب با ۵ پیروزی و کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند و برای اینکه به رتبه پایین‌تر سقوط نکنند نیاز به برد دارند. البته شهدابی‌ها با حریف سرسختی روبه رو نیستند چرا که تیم شهرداری گنبد با کسب تنها دو پیروزی و ۷ باخت هم اکنون در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

جدال تیم‌های دوم و سوم جدول هم حساسیت خاص خودش را دارد، دو تیم گیتی پسند با هدایت عقیلی و ایفاسرام اردکان با هدایت طلوع کیان در این هفته تلاش می‌کنند با کسب پیروزی جایگاه خود را حفظ کنند.

در بازی قبلی تیم سایپا مقابل ایفاسرام اردکان متحمل شکست شد، هدایت این تیم از ابتدای فصل برعهده امیرحسینی پاسور باسابقه تیم ملی بود که او پس از هشت هفته نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و هم اکنون این تیم در قعر جدول است، سایپایی‌ها در بازی قبل با هدایت منصوری بازی کردند و پیش از این هم صحبت از برکناری امیر حسینی مطرح شده بود که البته اودر گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را رد کرد و دلیل عدم حضورش در کنار تیم را استراحت دانست! با این حال به نظر می‌رسد برکناری او از تیم سایپا حتمی است و شاید به همین خاطر بود که در هفته نهم رقابت‌ها منصوری به عنوان سرمربی تیم را به میدان فرستاد.

در صورت برکناری رسمی امیر حسینی از سایپا، این سومین مربی است که در لیگ برتر والیبال تغییر کرده است، پیش از این رحمان محمدی راد در تیم هورسان رامسر که پس از پیروزی تیم‌اش اعلام کناره‌گیری کرد و آرش صادقیانی هدایت تیم را پذیرفت. دومین مربی برکنار شده از لیگ هم مربوط به تیم شهرداری ارومیه است، جایی که جهانگیر سیدعباسی جای خود را به عبدالرضا علیزاده داد و اتفاقاً علیزاده هم در اولین حضورش در این تیم مقابل مس رفسنجان پیروزی میدان شد.

برنامه هفتم دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

ایفاسرام اردکان – گیتی‌پسند اصفهان، سالن امام خمینی (ره)

فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران، سالن شهید سلیمانی

مس رفسنجان – چادرملو اردکان، سالن ۹ دی

شهرداری گنبد – شهداب یزد، سالن المپیک

طبیعت – شهرداری ارومیه، سالن شهید بیضایی

هورسان رامسر – نیان الکترونیک خراسان، سالن شهید صدر،

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته نهم بدین شکل است:

فولاد سیرجان ایرانیان ۸ برد و ۲۴ امتیاز
گیتی‌پسند اصفهان ۷ برد و ۲۰ امتیاز
ایفاسرام اردکان ۶ برد و ۱۸ امتیاز
هورسان رامسر ۶ برد و ۱۴ امتیاز
شهداب یزد ۵ برد و ۱۶ امتیاز
طبیعت ۵ برد و ۱۵ امتیاز
پاس گرگان ۵ برد و ۱۳ امتیاز
پیکان تهران ۴ برد و ۱۳ امتیاز
چادرملو اردکان ۴ برد ۱۳ امتیاز
نیان الکترونیک خراسان ۴ برد و ۱۳ امتیاز
مس رفسنجان ۳ برد و ۱۰ امتیاز
شهرداری ارومیه ۳ برد و ۸ امتیاز
شهرداری گنبد دو برد و ۷ امتیاز
سایپا تهران یک برد و پنج امتیاز

کد خبر 5958373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha