۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

رییس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج:

غرب با تمام قوا در برابر حماس به مقابله برخواسته است

غرب با تمام قوا در برابر حماس به مقابله برخواسته است

بجنورد_ رییس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج گفت: غرب با تمام قدرت خود در برابر رزمندگان مقامت در گروه حماس قرار گرفت و این نشان از برتری سلاح ایمان بر قدرت‌های ظاهری است.

به گزارش خبرنگار مهر سردار فضل الله کفیل پیش از ظهر سه‌شنبه در مجمع بسیجیان خراسان شمالی که در سالن مجتمع ایثار بجنورد برگزار شد اظهار کرد: غرب با تمام قدرت خود در برابر رزمندگان مقامت در گروه حماس قرار گرفت و این نشان از برتری سلاح ایمان بر قدرت‌های ظاهری است.

رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج با اشاره به لزوم تبیین تفکر ناب بسیجی در جامعه تصریح کرد: تفکر بسیجی کلید پیروزی و رفع مشکلات در تمامی ساحت‌ها است.

وی در ادامه افزود: فلسطین امروز تحت لقای تفکر بسیجی به مساله اصلی و مورد بحث جهان تبدیل شده و خیابان‌های کشورهای مختلف غربی محلی برای برگزاری تجمعات مختلف در محکومیت صهیونیست‌های غاصب شده است.

سردار کفیل بیان کرد: دفاع مقدس با نقش‌آفرینی اصلی تفکر ناب بسیجی با افتخار پشت سر گذاشته شد و امروز شاهد حضور بسیج در تمامی صحنه‌های خدمت و جهاد هستیم.

رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج خاطر نشان کرد: مجمع بسیجیان یعنی توجه به تفکر راهگشای بسیجی که خدمت گذار مردم است.

وی با اشاره به کارگشایی تفکر بسیج در بسیاری از صحنه‌ها گفت: مجمع بسیجیان و هیأت‌های اندیشه‌ورز، ظرفیت ارزشمندی است که باید مورد توجه باشد.

کد خبر 5958382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha