۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس خبر داد؛

رایزنی با رییس‌جمهور برای حل مشکل تخلیه کالای ته‌لنجی در بوشهر

رایزنی با رییس‌جمهور برای حل مشکل تخلیه کالای ته‌لنجی در بوشهر

بوشهر- نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس گفت: برای حل مشکل تخلیه کالای ته‌لنجی، با رییس جمهور، رییس مجلس و معاون اول رییس جمهور رایزنی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گفت‌وگوی خود با رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز مجلس، اظهار داشت: در ادامه پیگیری‌های هفته گذشته با رئیس جمهور، رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور در مورد مشکلی که برای لنجداران و بازارایان به جهت عدم ترخیص کالاها پیش آمده رایزنی شد.

وی با تاکید بر اینکه لنجداران و بازاریان نه تنها باری بر دولت نبودند بلکه بال دولت بوده اند افزود: رئیسی با نگاه مثبت به حل مساله وعده داد که موضوع را دنبال کند. همچنین معاون اول رئیس جمهور نیز از حل مشکل مردم در زمان کوتاهی خبر داد.

جمیری بیان داشت: پیش از این دیدار با رییس مجلس به صورت جداگانه صحبت شد تا وی نیز بر روی این موضوع تاکید و پیگیری جدی داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر ادامه داد: طی روزهای گذشته با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاون اقتصادی وزیر کشور به صورت مداوم جهت حل این مشکلات صحبت شد و امیدوارم موضوع مردم هر چه سریع‌تر حل شود.

کد خبر 5958424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha