۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۰:۲۷

رییس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور خبر داد؛

افزایش ناوگان حمل عمومی برای جابجایی زوار حسینی

افزایش ناوگان حمل عمومی برای جابجایی زوار حسینی

اهواز- رییس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: تلاش می‌شود تا اربعین سال آینده تعداد اتوبوس برای حمل و نقل زوار حسینی افزایش داده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلیمی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های خوبی برای انتقال زائران صورت گرفت و مشکلات حمل و نقل نسبت به سال‌های گذشته کمتر شد که در این خصوص شهرداری‌ها به خصوص شهرداری اهواز، سنگ تمام گذاشتند.

رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: تلاش می‌شود تا اربعین سال آینده تعداد اتوبوس برای حمل و نقل زوار حسینی افزایش داده شوند که از همه ارگان‌ها در این خصوص کمک گرفته می‌شود.

وی افزود: همکاری شهرداری‌ها در اربعین حسینی خوب بوده و از هم اکنون باید در بخش‌های مرتبط با شهرداری‌ها و استقبال از زائران آسیب شناسی صورت گیرد تا سال آینده خدمات بهتری ارائه شود؛ همچنین باید برنامه‌ریزی هایی انجام شود تا چند ماه قبل از اربعین، نیازسنجی‌ها انجام و ماشین آلات مختلف مثل آتش نشانی، حمل زباله و حمل و نقل تأمین شود.

رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور بیان کرد: از شهرداری اهواز برای اقدامات انجام شده در ایام اربعین به خصوص در حوزه حمل و نقل زائرها و کمک برای ساماندهی اتباع خارجی تشکر می‌کنم.

کد خبر 5958970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha