۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

امام جمعه بوانات:

کاندیداها از دوقطبی‌سازی کاذب و وعده‌های واهی خودداری کنند

کاندیداها از دوقطبی‌سازی کاذب و وعده‌های واهی خودداری کنند

بوانات - امام جمعه بوانات گفت: کاندیداها باید از ایجاد دوقطبی‌های کاذب و وعده‌هایی که قادر به تحقق آن نیستند خودداری کنند زیرا همین عوامل در ادوار قبل سبب نومیدی عده‌ای از مردم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی‌مدد زارع در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه بوانات گفت: دولت سیزدهم، اقدامات شایسته و مهمی برای برون‌رفت از اوضاع نابسامان اقتصادی انجام داده که به -روزرسانی طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، تلاش برای بهبود اوضاع نابسامان مسکن، طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان، مولدسازی دارایی‌های دولت از جمله آنها بود.

خطیب جمعه بوانات افزود: کنترل اختصاص بی‌ضابطه ارز ترجیحی به واردات کالاهای اساسی که نمونه آن کشف بزرگ فساد ارزی در واردات چای بود و اصلاح ساختار مالیاتی از دیگر اقداماتی است که دولت اجرای آن را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: هرچند انتقادات زیادی به نحوه اجرای برخی از این موارد وارد است که مساله افزایش نامعقول قیمت کپسول گاز یک نمونه از اقدامات نامعقول در اصلاح قیمت کالا بود اما همین که دولت عزم خود را برای اقدامات تحولی جذب کرده و همزمان مسوولیت‌پذیری در قبال اقناع افکار عمومی را به عنوان راهبردی مناسب دنبال کرده قابل‌تقدیر است که امید می‌رود در تحقق حداکثری منافع ملی مؤثر واقع شود.

حجت الاسلام زارع با اشاره به اینکه انتخابات مجلس نزدیک است گفت: در فرایند انتخابات دوقطبی‌های کاذب و وعده‌های خلاف باعث تخریب تمام چهار راهبرد انتخاباتی مد نظر مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت خواهد شد و همین دو عامل در ادوار قبل سبب یأس و نومیدی میان مردم شد.

وی در پایان گفت: نهاد نماز جمعه تکلیفش تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و بیان شرایط و خصوصیات نماینده تراز و اصلح آن هم برگرفته از بیانات امامین انقلاب است و امام جمعه هم مثل عموم مردم یک رأی دارد که آن هم مخفی است.

کد خبر 5960933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha