۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان:

بررسی بروز تخلف و فساد اداری وظیفه مشترک شورای راهبری کردستان است

بررسی بروز تخلف و فساد اداری وظیفه مشترک شورای راهبری کردستان است

سنندج_ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: بررسی و تایید عوامل بروز تخلف و فساد اداری و برنامه‌ریزی به منظور رفع عوامل شناسایی شده از جمله وظایف مشترک شورای راهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی بعداز ظهر شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره‌وری کردستان اظهار کرد: در شورای راهبری تحول اداری و دستگاه‌های وابسته سه مساله اصلی استان را احصا و اعلام و سپس برنامه اجرایی آنها را تهیه کنیم.

وی بیان کرد: برای تهیه این برنامه از اسناد بالادستی به ویژه سند آمایش بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: براساس قانون برنامه هفتم ۲.۵ درصد از هشت درصد رشد اقتصادی باید از طریق ارتقای چرخه بهره‌وری در استان‌ها محقق شود لذا باید مدیران استان نسبت به اجرای مصوبات این شورا نهایت اهتمام را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اذعان کرد: آئین نامه شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۳ به تصویب رسید، و اکنون تغییراتی هم در عنوان و هم در مفاد این آئین نامه ایجاد شده است.

محمدی ادامه داد: نام این شورا به شورای راهبری تحول اداری تغییر نام پیدا کرده و در ذیل این شورا کمیته‌های تخصصی شامل مدیریت عملکرد و بهره‌وری، سرمایه انسانی، ساختار، نوآوری و تحول اداری هوشمند، سلامت اداری، فرهنگ سازمانی و صیانت از حقوق مردم تشکیل می‌شود.

وی اذعان کرد: در ماده‌های هفت و هشت آئین نامه جدید این شورا وظایف شورای راهبری تحول اداری و دستگاه‌های وابسته مشخص شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: بررسی و تأیید عوامل بروز تخلف و فساد اداری و برنامه‌ریزی به منظور رفع عوامل شناسایی شده، رصد و پایش میزان رضایت مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع عوامل نارضایتی از جمله وظایف مشترک شورای راهبری است.

کد خبر 5962082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha