۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان:

بزرگان و ریش سفیدان بازوهای قوی نظام هستند

بزرگان و ریش سفیدان بازوهای قوی نظام هستند

تفتان-معاون امنیتی وانتظامی استاندار سیستان وبلوچستان، گفت: مسوولان کشوری واستانی،بزرگان،ریش سفیدان ومعتمدان را از بازوهای قوی نظام می‌دانند وهیچ توسعه‌ای بدون مشارکت آنان اتفاق نمی افتد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرحمتی شامگاه دیروز شنبه، در گردهمایی سران قبایل و طوایف و معتمدان و ریش سفیدان شهرستان‌های خاش و تفتان و نشست پایدار و مؤلفه‌های مهم وحدت و امنیت که در محل در فرمانداری تفتان برگزار شد، افزود: مردم سیستان و بلوچستان با ویژگی و شاخصه مهم مرزداری، بیگانه ستیزی و وفاداری به اسلام، انقلاب و رهبری تاکنون شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند و هم اکنون با گذشت بالغ بر ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی پای کار بوده و همگام با مسئولان نظام و دولت به عزتمندی میهن اسلامی می‌اندیشند.

دبیر شورای تأمین استان اضافه کرد: مردم خاش و تفتان و شهرهای سیستان و بلوچستان در قبل و بعد از انقلاب تاریخ درخشان غیرت و مردانگی داشته‌اند و همین شاخصه را حفظ کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر و در دهه چهارم عمر پر برکت انقلاب اسلامی، جنگ تمام عیار ترکیبی و هیبریدی بر ما تحمیل شده، بنابراین سران طوایف، معتمدان، ریش سفیدان، منتفذان و نخبگان با جایگاهی که بین مردم دارند، می‌توانند بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان نظام را خنثی کرده و مسئولان نظام نیز در این راستا به همکاری مستمر این طیف از جامعه برای برقراری امنیت و توسعه پایدار نیاز دارند.

مرحمتی ادامه داد: مقامات شاخص کشوری و استانی، بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان را از بازوهای قوی نظام می‌دانند و هیچ توسعه‌ای بدون مشارکت آنان اتفاق نمی‌افتد، بنابراین امنیت از اولویت‌های مهم در جامعه سیستان و بلوچستان بوده و بایستی از سوی مردم و مسئولین مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرکت باشکوه و حداکثری مردم را انتظار داریم، بنابراین سران قبایل و طوایف و ریش سفیدان و معتمدان در گرمابخشی انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نقش بی بدیلی دارند.

شایان ذکر است معاون استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به حوزه شهرستان‌های خاش و تفتان، عصر روز گذشته از کارخانه استحصال طلای تفتان بازدید به عمل آورد و مقرر شد تا سرمایه گذاران، اشتغال بومیان منطقه را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 5962271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha