۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تاکید کرد؛

لزوم توجه به سلامت اداری در انتخابات پیش‌رو در کردستان

لزوم توجه به سلامت اداری در انتخابات پیش‌رو در کردستان

سنندج_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بر لزوم توجه به سلامت اداری در انتخابات پیش‌رو در استان تاکید کرد.

به گزارش خبر نگار مهر، علی اصغر حسینی ظهر یکشنبه در جلسه اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: محور فعالیت‌های این ستاد در دو حوزه حجاب و عفاف و سلامت اداری بوده و لازم است به این دو امر مهم بیشتر توجه شود.

وی افزود: وزارت کشور برای حوزه حجاب و عفاف؛ قرارگاه حجاب و عفاف تشکیل داده و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز ناظر بر این قرارگاه است.

وی ادامه داد: تقدیر از مروجان امر به معروف و ناهیان از منکر جزو برنامه‌های ستاد در طول سال است و سعی می‌شود از مرجویان این فریضه مهم بیش از پیش تقدیر کرد.

حسینی با اشاره به اینکه مدیران استان کردستان تلاشگر هستند و زیرساخت‌های بسیار خوبی در این استان ایجاد شده است بیان داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی و هیئت‌های اندیشه‌ورز و ظرفیت‌های فرهنگی خود می‌تواند مدیران را در انجام جهاد تبیین یاری کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با اشاره به اهمیت موضوع سلامت اداری، با انتقاد از وجود برخی مفاسد اداری در تعدادی از ادارات استان کردستان، اظهار داشت: وجود این مفاسد موجب نارضایتی در بین مردم شده است.

حسینی اضافه کرد: متأسفانه حراست‌های این ادارات نیز با مدیران و کارکنان آنها که موجب ارتکاب مفاسد اداری می‌شوند، همسو هستند و کم کاری و ترک فعل آنها را نادیده می‌گیرند.

وی اعلام کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان می‌تواند این مفاسد را با انجام کار فرهنگی و تذکر لسانی پیگیری و حل و فصل کند.

شناسایی ۸۰ مورد آسیب اجتماعی در سنندج

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان توجه به سلامت اداری در انتخابات پیش رو را بسیار حائز اهمیت دانست و با اشاره به گستره وظایف امر به معروف و نهی از منکر، عنوان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ۸۰ مورد آسیب را در سطح سنندج با انجام کار کارشناسی و پژوهشی، شناسایی و احصاء کرده است.

حسینی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اشاره کرد و ابراز داشت: ساختمان اداری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های بیجار، سقز و قروه در حال ساخت است و تکمیل آنها نیاز به مساعدت استانداری دارد.

وی بودجه و اعتبارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان را بسیار ناچیز خواند و اظهار داشت: پرداخت حقوق ۲۸ کارمند و انجام برنامه‌های فرهنگی متعدد با ۱۰۰ میلیون تومان به هیچ وجه امکانپذیر نیست.

حسینی تعامل و همکاری فرمانداران با دبیران ستاد امر به معروف در شهرستان‌ها را از مطالبات مهم این ستاد دانست و تصریح کرد: دولت اگر می‌خواهد برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیاده سازی شود باید از لحاظ بودجه به ستاد امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطر نشان کرد: اکثر کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بدون هیچ چشمداشتی با این ستاد همکاری می‌کنند و ما انتظار همکاری و توجه از جانب دولت را داریم.

کد خبر 5962682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha