۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶

در انتظار اعلام نظر پزشک؛

شوک اول به گزینه کشتی ایران در المپیک/ قاسمپور بازهم بدشانسی آورد

شوک اول به گزینه کشتی ایران در المپیک/ قاسمپور بازهم بدشانسی آورد

کامران قاسم‌پور به دلیل تشدید مصدومیت از ناحیه کشاله ران از حضور در مسابقات قهرمانی کشور که اولین مرحله چرخه انتخابی هم محسوب می‌شود، انصراف داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی کشور که اولین مرحله چرخه انتخابی هم محسوب می‌شود، از روز چهارشنبه هفته جاری به میزبانی ساری برگزار خواهد شد. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پیش از برگزاری این مسابقات بارها تأکید کرده که همه کشتی‌گیران براساس چرخه انتخابی باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

کامران قاسم‌پور ملی‌پوش کشتی آزاد که با بدشانسی به دلیل مصدومیت مسابقات جهانی را از دست داد قرار بود در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله چرخه انتخابی شرکت کند، اما آسیب‌دیدگی او از ناحیه کشاله ران دو روز مانده به مسابقات قهرمانی کشور تشدید شد.

قاسم‌پور به دلیل پارگی کشاله ران از حضور در مسابقات قهرمانی کشور انصراف داده و این نگرانی وجود دارد که کامران قاسم‌پور به دلیل مصدومیت المپیک پاریس را هم از دست بدهد. قاسم‌پور در آستانه مسابقات جهانی به دلیل مصدومیت حضور در این رقابت‌ها را از دست داد و حالا مصدومیت دوباره او موجی از نگرانی برای اهالی کشتی به وجود آورده است.

البته قاسم‌پور قرار است توسط دکتر کیهانی مورد معاینه قرار بگیرد تا او نظر نهایی‌اش را اعلام کند.

کد خبر 5963774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha