۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱

معاون استاندار سمنان:

«هر دانش‌آموز یک مهارت» شعار محوری استان سمنان است

«هر دانش‌آموز یک مهارت» شعار محوری استان سمنان است

سمنان- معاون استاندار سمنان با بیان اینکه هر دانش‌آموز، یک مهارت شعار محوری در برنامه‌ریزی‌های استان است، گفت: برای تحقق این شعار همه ارگان‌های خصوصی و دولتی همراه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده ظهر دوشنبه در آئین گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش در مدرسه نمونه‌دولتی محمدرسول‌الله (ص) سمنان، بیان کرد: در استان شعار هر دانش‌آموز، یک مهارت رویکرد مهم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این شعار در گرو مشارکت همگانی است، تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت مجموعه مردمی چه در بخش خصوصی و چه نهادهای عمومی، شعار مذکور محقق شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه نیاز به کار جهادی در حوزه آموزش و پرورش داریم، گفت: برنامه‌های دولت سیزدهم حول محور تحول‌خواهی قرار دارد و از آنجا که تحول از منظر دولت و مقام معظم رهبری نیز کار جهادی و انقلابی دارد، نیاز به تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی در این حوزه داریم.

ریواده با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی نهادها و دستگاه‌های علمی و پژوهشی دولتی و غیر دولتی یکی از نیازهای ما در مجموعه آموزش و پرورش استان است، گفت: با هم‌اندیشی و هم‌افزایی می‌توان زمینه ارتقای دانش آموزان را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات تحول‌آفرین در آموزش و پرورش نیز عدم تمرکز بر حمایت صرف مالی خانواده‌ها و مشارکت‌دادن نهادهای علمی، غیر دولتی و مردمی به آموزش و پرورش است، افزود: پرهیز از توجه صرف به آموزش اطلاعات و انباشت آن به دانش‌آموزان از جمله مسائلی است که باید به آن توجه داشت.

کد خبر 5963848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha