۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

استاندار خراسان شمالی:

استفاده از نیروی بومی نقطه قوت بهره‌برداری معدن آلبلاغ است

استفاده از نیروی بومی نقطه قوت بهره‌برداری معدن آلبلاغ است

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: استفاده از نیروی بومی در بهره برداری از معدن آلبلاغ است.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا حسین نژاد ظهر چهارشنبه در دیدار سرمایه گذاران معدن آلبلاغ بر اجرای فرآیند طرح استخراج و بهره برداری از معدن در منطقه بر کار کارشناسی تاکید اظهار کرد: گزارش‌های خوبی در این زمینه ارائه شده است و امیدواریم با اهتمام و همدلی که در استان و شهرستان وجود دارد، سریع‌تر این معدن به بهره برداری برسد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: بدون شک در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت و سرعت کار حائز اهمیت است تا مردم شیرینی یک حرکت و کار جهادی دیگر را بچشند.

وی با تاکید بر اهمیت بحث زیست محیطی این پروژه تصریح کرد: در این بهره برداری تمام نکات زیست محیطی رعایت و تمام دستورالعمل‌های مرتبط با ضوابط زیست محیطی و دغدغه‌ها پیگیری شود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه تاکید کرد: در اجرای پروژه استخراج و فرآوری از معدن آلبلاغ، بکارگیری نیروی بومی از نقاط قوت و توجیه پذیر خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود بر اهمیت راه آهن و اتصال ریلی به عنوان یکی از مزیت‌های حمل و نقل و بسیار کمک کننده تاکید کرد و گفت: در خواست ما این است تا امکان توسعه و اتمام پروژه‌های محور ریلی استان با اقدام مشترک با ایمیدرو پیگیری و فراهم شود.

کد خبر 5965834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha