۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴

مدیرکل اوقاف وامور خیریه هرمزگان تاکید کرد؛

لزوم استقرار روحانیون درمساجد برای انتقال مفاهیم ارزشی بین جوانان

لزوم استقرار روحانیون درمساجد برای انتقال مفاهیم ارزشی بین جوانان

بندرعباس - مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: اگر روحانی در مسجد مستقر باشد ارتباط صمیمی بین نوجوانان جهت دریافت مفاهیم ارزشی شکل می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در نشست هم اندیشی با مبلغان اعزامی از قم، اظهار داشت: نتیجه بی توجهی به فرهنگ دینی را به وضوح در خیابان می‌بینیم، اما همین جوانان در محرم به واسطه فرهنگ عاشورا، با انرژی و توان در میدان حضور می یابند.

وی افزود: روحانی اگر در مسجد مستقر باشد ارتباط صمیمی شکل می گیرد، نوجوانان روح پاکی جهت دریافت مفاهیم متعالی دارد و حرف زدن با نوجوانان و ارتباط گیری می توان خواسته های آنان را شنید و در دنیای ارتباطی مدرن، این ارتباط نورانی را در جهت تبلیغ ادامه داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ادامه داد: یکی از طرح های مهم سازمان، «قرار دوازدهم» است که در جهت فرهنگ مهدویت و آمادگی جهت حضور صاحب الزمان (عج) چند سال است که انجام می شود و شما مبلغین با تشریح آن می توانید یاریگر اوقاف در این طرح باشید.

حجت‌الاسلام مسعودی تصریح کرد: جهاد تبیین از دیگر مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید در تبلیغ مورد توجه خاص قرار گیرد و دستاوردهای انقلاب باید برای جوانان تشریح شود.

مبلغان اعزامی از قم برای تبلیغ در مدارس، مساجد و بقاع متبرکه در شهر بندرعباس حضور دارند و دارای آموزش های علمی و روانشناسی و مشاوره در امور دینی و پاسخگویی سوالات نسل جوان هستند.

کد خبر 5966639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha