اذعان یدیعوت آحارونوت:

مقاومت فلسطین ارتشی بی‌پایان است/ایده فریبکارانه از بین بردن حماس

مقاومت فلسطین ارتشی بی‌پایان است/ایده فریبکارانه از بین بردن حماس

یدیعوت آحارونوت با اشاره به شدت درگیری‌ها در جبهه‌های مختلف نبرد در غزه و دشواری رویارویی با نیروهای مقاومت، اذعان کرد: در شرایط فعلی مشخص شده است که مقاومت فلسطین ارتشی پایان ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه الوطن، رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به این مساله اذعان کردند که ترویج ایده نزدیک بودن از بین بردن جنبش حماس یک فریب بزرگ است و مقاومت فلسطین به ارتشی بی‌پایان تبدیل شده است.

رسانه‌های عبری در روزهای اخیر به طور جدی به انتقاد ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل دروغ گویی درباره نبرد دایر در نوار غزه، پرداخته‌اند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در این باره در گزارشی نوشت: هر کسی که در باره از بین بردن حماس، شکست دادن این جنبش و همچنین پایان نبرد در غزه طی چند ماه آینده صحبت می‌کند، در واقع دروغ می‌گوید و این اظهارات به منزله آب در هاون کوبیدن است!

خبرنگار یدیعوت آحارونوت در ادامه عنوان کرد: واقعیت‌های میدانی با آنچه ادعا می‌شود، کاملاً متفاوت است و ارتش اسرائیل در حال مبارزه با ارتشی است که طی ۱۴ سال اخیر به تقویت قوای نظامی خود مشغول بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: نظامیان اسرائیلی تاکنون نتوانسته‌اند وارد کل نوار غزه شوند، آنها حتی نتوانسته‌اند تونل‌های زیر زمینی غزه و یا سکوهای پرتاب موشکی حماس را از بین ببرند!

یدیعوت آحارونوت در ادامه با اذعان به اینکه مقاومت فلسطین ارتشی پایان ناپذیر است، نوشت: ارزیابی‌های انجام شده از سوی منابع موثق نظامی حاکی از آن است که جنگ در غزه برای ماه‌های طولانی به درازا کشیده خواهد شد و هرگونه ادعا در زمینه از بین بردن حماس به دور از واقعیت است.

در پایان این گزارش تاکید شده است: در شرایط کنونی تیپ خان یونس (وابسته به گردان‌های قسام) به طور کامل بر شرایط نبرد در این منطقه سیطره داشته و نبرد در همین جبهه، چندین هفته طولانی‌تر خواهد شد.

کد خبر 5968974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha