۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۰:۰۲

طی اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

قطع یا افت فشار آب در برخی محلات کرمانشاه

 قطع یا افت فشار آب در برخی محلات کرمانشاه

کرمانشاه- طی اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص قطع و یا افت فشار آب در برخی محلات شهر کرمانشاه به دلیل تعمیرات هشدار داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص قطع و یا افت فشار آب در برخی محلات شهر کرمانشاه به دلیل تعمیرات هشدار داده شد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان محترم کرمانشاهی می‌رساند به منظور تعمیر خط ۳۰۰ شبکه توزیع آب بلوار اجاقی در روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۰:۰۰ به مدت ۶ ساعت آب محله‌های ۲۲ بهمن، فرهنگیان فاز ۱، گلستان، ارشاد، خیابان خرم، میدان مرکزی، بلوار اجاقی، بلوار زن، شهرک‌های شهید نجفی، چقامیرزا فاز ۱و ۲ و جانبازان فاز ۱و ۲ با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.

لذا از مشترکین گرامی ساکن در این مناطق خواهشمندیم با صعه صدر و مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.

همچنین در این اطلاعیه پیشاپیش از صبر و شکیبایی شهروندان این محلات تشکر شده است.

کد خبر 5970392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      6 0
      چجوریه که تو این محلات آب میخواد فشارش کم شه یا قطع شه اطلاعیه صادر میکنن ولی محلاتی مثل جمخانه که در روز فقط چند ساعت آب وصله براش اطلاعایه صادر نمی‌کنن؟ البته اینجا وقتی آب بخواد وصل بشه باید اطلاعیه بدن در واقع!
    • پریسا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      4 0
      ما که مصوری هستیم و همیشه یا قطعه یا افت فشار داره
    • بابک صمدی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      2 2
      ما که شهرک ظفر زندگی میکنیم(فاز ۱)ساعت۹شب ببعد قطع آب داریم، خوش بحال این محله ها که برای چند ساعت مردم رادعوت به آرامش و صعه صدر میکنند،،،،
    • شاهرخ AE ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      0 0
      ۲۸ آبان درمتن اشتباهه آذر صحیحه
      • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
        1 0
        ماهم فرهنگیان یک هستیم افت فشار داریم وساعت 11تا3شب آب قعطه