ده‌ها شهید در سلسله حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه

ده‌ها شهید در سلسله حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه

حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه سراسر نوار غزه طی ساعت‌های گذشته منطقه‌های مسکونی و منازل فلسطینی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی با انجام سلسله حملاتی منطقه‌های مختلف نوار غزه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی منازل مسکونی در مرکز خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را دربرگرفت.

تعداد زیادی شهید فلسطینی در جریان بمباران منازل مسکونی در اردوگاه بشیت واقع در مرکز رفح در جنوب نوار غزه برجای ماند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که تنها یک مورد از حملات هوایی اشغالگران صهیونیست علیه منازل مسکونی فلسطینی‌ها در رفح ۲۵ شهید برجای گذاشته است.

منزل خانواده آل شاهین واقع در اطراف میدان العوده در اردوگاه البریج نیز بمباران شد و نیروهای امدادرسان تلاش می‌کنند خود را به محل این حمله برسانند.

ساعتی قبل توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز جبالیا واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز گذشته اعلام کرد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون ۱۹۴۵۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۲۲۸۶ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

القدره تاکید کرد: اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه‌های مختلف نوار غزه ۱۶ جنایت و نسل‌کشی جمعی را در حق ساکنان این باریکه مرتکب شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه ادامه داد: ما به شدت نیاز داریم که پنج هزار تن از زخمی‌ها به بیرون از نوار غزه منتقل شوند. به دلیل شیوع بیماری‌ها و نبود مراقبت بهداشتی و پزشکی، اوضاع بهداشتی و انسانی در مرکزهای نگهداری آوارگان فاجعه‌بار است.

وی با اشاره به نیاز مبرم غزه به دارو و سوخت افزود: ما از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که دارو و سوخت نوار غزه را برای راه‌اندازی بیمارستان‌ها تامین کنند.

کد خبر 5970470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha