گردان‌های قسام: ۱۲ نظامی صهیونیست را هدف قرار دادیم

گردان‌های قسام: ۱۲ نظامی صهیونیست را هدف قرار دادیم

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از هدف قراردادن ۱۲ نظامی صهیونیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در محله شیخ رضوان شهر غزه با یک گروه ۱۲ نفره از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

گردان‌های قسام تصریح کرد که پس از این درگیری مبارزان قسام نظامیانی را که برای نجات این ۱۲ صهیونیست به محل درگیری آمده بودند، با بمب ضدنفر هدف قرار داده و آن‌ها را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

علاوه بر این مبارزان قسام نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را که در یکی از خانه‌ها در شرق خان‌یونس سنگر گرفته بودند، ابتدا با بمب ضدنفر و سپس با گلوله ضد سنگر «تی بی جی» هدف قرار داده و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

همچنین یک جنگ‌افزار و یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از سوی گردان‌های قسام با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفت و راننده بولدوزر نیز به هلاکت رسید.

گردان‌های قسام استحکامات و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس و شرق رفح را با خمپاره سنگین هدف قرار داد.

یک تانک مرکاوا و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در خان‌یونس از سوی مبارزان قسام با راکت یاسین ۱۰۵ هدف گرفته شد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها پس از درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک شجاعیه شهر غزه، ۷ نفر از آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

علاوه بر این گردان‌های قدس استحکامات و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف برج‌های شیخ زائد در شمال نوار غزه و اطراف مؤسسه «النجار» در شرق خان‌یونس با خمپاره هدف قرار دادند.

کد خبر 5971286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha