مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با مهر:

مهرواره بانور راهی برای رفع غفلت از کنشگری بانوان است

مهرواره بانور راهی برای رفع غفلت از کنشگری بانوان است

ارتقایی گفت: تمرکز بر جهاد تبیین در مهرواره بانور ۲ بسیار حایز اهمیت است که تقارن آن با اصل شناسایی و مشارکت و شبکه سازی کنشگران بانو و اصل جهاد تبیین که از مهمات روز است بسیار مبارک است.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مهرواره بانور در سطح کشور عنوان کرد: این طرح در سطح کشور با قوت و مشارکت کنشگران مسجدی رقم خورد و اتفاقات مبارکی را در سطح کشور شاهد بودیم. عرصه فعالیت بانوان بسیار مهم و اساسی است که می‌توان گفت در این سال‌ها مورد غفلت واقع شده و با این اقدام بنیاد هدایت به این مهم توجه ویژه‌ای شده که ستودنی است.

وی ادامه داد: امید است عرصه پر ظرفیت بانوان با این اقدامات و سیاست‌گذاری‌ها به عرصه فعال‌تری تبدیل شود و مشارکت کنش‌گران در مهرواره بانور بیش از پیش رقم بخورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اهمیت جهاد تبیین خاطر نشان کرد: بحث جهاد تبیین که مورد سفارش موکّد و فوری مقام معظم رهبری است که قریب به ۲۰۰ مرتبه در طول این مدت به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آن اشاره داشته‌اند و اکنون مهرواره بانور با تمرکز بر این موضوع با اهمیت با شناسایی و مشارکت و شبکه سازی کنشگران به فعالیت می‌پردازد.

وی در ادامه افزود: اصل جهاد تبیین از مهمات روز است که تقارن آن با مهرواره بانور امیدواری و دلخوشی فعالان فرهنگی را به همراه دارد. امید است با این سیاستی که سازمان تبلیغات و بنیاد هدایت در پیش گرفته و بر کنشگری بانوان تمرکز دارد فعالیت بانوان را از غفلت خارج ساخته و شاهد اتفاقات مبارکی در سطح کشور باشیم.

کد خبر 5972850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha