معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

پیوستن بحرین به ائتلاف کثیف دریای سرخ خیانت به آرمان فلسطین است

پیوستن بحرین به ائتلاف کثیف دریای سرخ خیانت به آرمان فلسطین است

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین پیوستن این کشور به ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را خیانت علیه ملت فلسطین و آرمان کشورهای عربی اسلامی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد که پیوستن این کشور به ائتلاف حمایت از منافع رژیم صهیونیستی در دریای سرخ خیانت در حق ملت فلسطین و آرمان کشورهای عربی و اسلامی به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: ملت بحرین نمی تواند در برابر این خیانت و جانبداری دولت این کشور از جنایت های رژیم صهیونیستی ساکت بماند.

الدیهی تصریح کرد: مشارکت بحرین در این ائتلاف کثیف باعث می شود مستقیماً در ریختن خون فلسطینی های بی گناه سهیم شود. ملت بحرین نمی تواند چنین تصمیماتی را بپذیرد.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد: نمی توانیم اجازه دهیم این کشور تبدیل به وسیله ای برای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی در دریای سرخ شود. قلب رزمندگان و مجاهدان در سرزمین یمن در راه ارزش های اسلامی و ایمان عمیق آنها برای رویارویی با چالش ها می تپد. یمنِ با شهامت و شجاع افتخاری برای تمام کشورهای عربی و اسلامی است.

پیش از این نیروهای امنیتی بحرین فعال معترض سیاسی «ابراهیم شریف» را بازداشت کردند تا در دادگاه عمومی این کشور محاکمه شود.

بر اساس پست‌هایی که وی در توییتر منتشر کرده، دلیل این بازداشت، مخالفت فعال سیاسی بحرینی با حضور دولت بحرین در ائتلاف دریایی تحت نظارت آمریکا در دریای سرخ است.

پیشتر یک مقام پنتاگون فاش کرده بود که آمریکا در تلاش است ۴۰ کشور را به نیروی بین‌المللی ملحق کند که قرار است به بهانه حفاظت از کشتیرانی در دریای سرخ تشکیل شود.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد. در پی توقیف یک کشتی رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و هدف قرار گرفتن چند کشتی دیگر این رژیم رسانه‌های عبری زبان یمن را یک تهدید راهبردی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرده‌اند.

کد خبر 5973178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 0
      دولت بحرین وامیراحمق آن،بزودی ازمسلملنان تودهنی خواهدخورد،بعدازصهیونیستها سراغتان میآییم،مطمئن باشید!دیگرتکیه گاهتان نمیتواندآمریکا وصهیونیستهای جنایتکارِ کودک کش باشد.
    • اسمایبل IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 1
      واقعا شرم اوره ، کل دنیا داره تموم میخوره ولی اعراب حاشیه خلیج فارس خوابن ، دم یمن گرم
    • مجتیبی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 0
      خاک دنیا برسرمزدورکثیف واشتغال امیرحسین نوکربدبخت وبیچاره وعقب مانده امریا،دردوبلای مسلمان بخودتون سرت لجن
    • سج AE ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 0
      راستی چرا مردم روسیه و چین یه ثانیه بخاطر مردم غزه تظاهرات نکردن...
    • رضا IN ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      0 1
      برایاس حدیث نبوی(من سمع منادیا ینادی یاللمسلمین و.....فلیس بمسلم)هرکشور مسلمانی درراه دفاع از فلسطین اقدام نکند یا به یاری یا ان تل اویو بشتابد ،باید اسم مسلمان رااز روی خودش حذف واز سازمان کشورهایاسلامی اخراج گردد
    • ع ا ز CA ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      0 0
      بحرین بهتر بود به اوکراین یک نگاه می نواخت و میدید چطوری غربیها قربانی خودشون کردن و حالا میخواهد با مقاومت در بیفتد مقاومتی که اراده بکنند کل بحرین را زیرو رو میکند و استخوانهای بحرین را نرم میکند در هر صورت هر گونه اشتباه بحرین تبعات سختی را برای بحرین رقم خواهد زد .
    • اشنا IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      0 0
      برای خوردن بایدلقمه راکوچک اندازه دهن کنی استکبارازقدیم وجدیددنبال تجزیه کشورهابوده تابرانها مسلط شوداین کشورهابامساحت وجمعیت کم اصلا"درحدکشورنیستنداماابرقدرتهابانفوذدرسازمان ملل وسایرنهادهای بین المللی انهارابعنوان کشورشناسایی وکرسی بین المللی داده اندبحرین کشورنیست یکی ازاستانهای ایران است