بازداشت تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین

بازداشت تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین

مقاومت فلسطین موفق شده است که تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی را براساس اسناد به دست آمده در عملیات طوفان الاقصی بازداشت نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مقاومت فلسطین موفق شده است که تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی را بازداشت نماید. یک منبع در بخش امنیت مقاومت فلسطین اعلام کرد که فرماندهان مقاومت پس از بررسی اسناد امنیتی به دست آمده در جریان عملیات طوفان الاقصی، تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی را در نوار غزه شناسایی و بازداشت کردند.

منبع مذکور اشاره کرد که فرماندهان مقاومت به گنجی راهبردی دست یافتند که شامل اطلاعات امنیتی حساس در مورد چگونگی ارتباط سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک با جاسوسان خود در نوار غزه و شیوه کار این جاسوسان است و همین مساله کار سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در غزه در جریان نبرد طوفان الاقصی را با سختی و دشواری زیادی مواجه کرده است.

ساعتی پیش از این نیز، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اذعان کرد که روز هفتم اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی) ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌نشینان صهیونیست را هدف قرار داده است.

یدیعوت آحارونوت در مورد جزییات این رخ‌داد نوشت: یک تانک ارتش ۱۲ اسراییلی را در محل اقامتشان در شهرک بئیری هدف قرار داد و آنان را کشت.

نکته جالب توجه آن است که به اذعان یدیعوت آحارونوت این اتفاق در حالی رخ داده که ارتش رژیم صهیونیستی از حضور این ۱۲ شهرک‌نشین صهیونیست در ساختمان هدف گرفته شده اطلاع داشته است.

این روزنامه عبری زبان ادامه داد: ژنرال «باراک حیرام» شخصی است که فرمان هدف قراردادن این ساختمان و افراد داخل آن را صادر کرده است. وی این دستور را با ادعای پنهان‌شدن افراد حماس در این ساختمان، صادر نموده است.

گفتنی است پیش‌تر نیز سخنانی در مورد هدف قراردادن شهرک‌نشینان صهیونیست از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در روز هفتم اکتبر و آغاز عملیات طوفان‌الاقصی بیان شده بود که مطلب اذعان‌شده فوق از سوی روزنامه یدیعوت آحارونوت این سخنان را تأیید می‌کند.

عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان از سوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و در غافلگیری کامل نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی آغاز شد و ضربه اطلاعاتی مهلکی را به پیکره این رژیم وارد کرد.

امروز همچنین ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی دیگر از نظامیان خود در نبردهای شمال نوار غزه اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این نظامی صهیونیست از افسران یگان زرهی ارتش این رژیم بوده است.

بر این اساس شمار نظامیان صهیونیستی که طی ۲۴ ساعت گذشته به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند به ۱۵ نفر افزایش یافت.

همچنین مطابق آمار اعلامی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی شمار نظامیان یگان زرهی ارتش این رژیم که از آغاز حمله زمینی به نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند به ۱۵۳ نظامی می‌رسد.

جنگ در غزه در حالی ادامه دارد که همچنان نبرد سنگینی میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در چندین محور در جریان است و نیروهای مقاومت چندین افسر و نظامی دیگر صهیونیست را در این نبردها به خاک افکنده‌اند.

رژیم صهیونیستی که به دلیل افزایش نارضایتی‌های داخلی و شکاف عمیق میان احزاب آن تا پیش از عملیات «طوفان الاقصی» در حال فروپاشی از درون بود، به خاطر جلوگیری از موج اعتراضات به سیاست‌های کابینه تندرو و افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، پس از عملیات نیروهای مقاومت و شکست سخت و باورنکردنی ارتش و تلفات بسیار بالای خود، آمار کشته‌شدگان را به صورت تدریجی و قطره چکانی اعلام می‌کند.

کد خبر 5975521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha