۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲

رییس اداره منابع طبیعی طالقان:

قاچاقچیان چوب در طالقان ناکام ماندند

قاچاقچیان چوب در طالقان ناکام ماندند

طالقان- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان از دستگیری گروهی از قاچاقچیان چوب در شهرستان توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایون اسماعیلی از دستگیری قاچاقچیان چوب طالقان در پی گشت‌های مستمر یگان حفاظت این اداره در روستای خورانک این شهرستان خبر داد و گفت: قطع درختان و قاچاق چوب در شهرستان طالقان یکی از تخلفات مخرب و غیرقابل اغماض است و این اداره با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این راستا قاچاقچیان چوب که برنامه قطع و انتقال درختان زالزالک را داشتند، با حضور به موقع مأموران یگان حفاظت این اداره اقدام به فرار کردند اما پس از یک تعقیب و گریز خطرناک به دست مأموران یگان حفاظت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که چهار درخت زالزالک کهنسال در مراتع روستای خورانک قطع شده و قاچاقچیان درصدد انتقال آنها بودند که با حضور مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری وسیله نقلیه متخلفان همراه با محموله چوب قطع شده توقیف شد.

اسماعیلی عنوان کرد: در روزهای اخیر یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان با گشت و پایش های شبانه روزی در محورهای ورودی روستاها، خودروهای مشکوک را بازرسی و با شناسایی متخلفان، خاطیان را دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می‌کند.

کد خبر 5976331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha