وزیر دفاع دولت پیشبرد امور یمن:

برای همه گزینه‌ها آماده‌ایم/ خط قرمزی نداریم

برای همه گزینه‌ها آماده‌ایم/ خط قرمزی نداریم

وزیر دفاع دولت پیشبرد امور یمن در سخنانی اعلام کرد که این کشور برای برخورد با تمامی گزینه‌ها و فرضیه‌های احتمالی آمادگی رزمی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، محمد العاطفی وزیر دفاع دولت پیشبرد امور یمن در سخنانی اعلام کرد که برای این کشور هیچ خط قرمزی وجود ندارد و هر احتمالی نیز ممکن است محقق شود.

العاطفی با اشاره به قدرت نظامی یمن ادامه داد: ما بر آمادگی رزمی خود برای برخورد با تمامی گزینه‌ها و فرضیه‌های احتمالی تاکید می‌کنیم. تسلیحات راهبردی ما بازدارنده هستند و بُرد آن‌ها فراتر از انتظارات دشمنان است.

وزیر دفاع دولت پیشبرد امور یمن تاکید کرد: یمن به خوبی حق خود جهت اشراف ژیواستراتژی بر تنگه باب المندب را حفظ می‌کند.

وی افزود: هدف ائتلاف صهیونیستی- آمریکایی مجبور نمودن یمن به دست‌کشیدن از حمایت از فلسطین است. به واشنگتن، تل‌آویو، لندن و هر کشوری که با آنان هم‌پیمان است تاکید می‌کنیم که یمنِ امروز با یمنِ دیروز تفاوت دارد.

العاطفی با اشاره به چگونگی عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ وتنگه باب المندب گفت: تمامی کشتی‌های جهان به جز کشتی‌هایی که نیروهای مسلح یمن مشخص کرده‌اند در امان خواهند بود.

گفتنی است نیروهای مسلح یمن پس از حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه ملت فلسطین در این باریکه، در حمایت از فلسطینیان به عملیات طوفان الاقصی پیوستند و اعلام کردند تا زمانی که این حمله‌ها متوقف نشود، کشتی‌های صهیونیستی و کشتی‌هایی را که به سوی اراضی اشغالی در حرکت باشند هدف قرار خواهند داد. نیروهای مسلح یمن در این راستا عملیات‌های موفقی را انجام داده‌اند و آسیب‌های زیادی را به دریانوردی رژیم صهیونیستی و بندرهای واقع در جنوب اراضی اشغالی وارد کرده‌اند.

کد خبر 5976441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      1 0
      زنده باد. ✌🌱
    • محمد IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      1 0
      سلام برغیورمردان یمن وقتی مقاومت ومردانگی وایستادگی شما مومنان ومجاهدان حقیقی را میبینیم به خودمان می بالیم وباعث افتخار وسرافرازی امت اسلامی وهمه انسانهای شریف درکل عالم هستید مرحبا بر شما شیر مردان که ببر های کاغدی وبزدلدان دنیاپرست وشهوت پرست وجاه طلب را به زباله دان تاریخ می اندازید فرعونونمرود
    • ایرج محبت‌ پور US ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 0
      ای کاش فقط دوکشورعربی دیگرمانندیمن باغیرت وباشرف عمل می کردند.
    • ایرج محبت‌ پور US ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 0
      ای کاش فقط دوکشورعربی دیگرمانندیمن باغیرت وباشرف عمل می کردند.