۴ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۳۸

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه:

امروز گمشده بزرگ جهان بشریت مودت ودوستی است

امروز گمشده بزرگ جهان بشریت مودت ودوستی است

ارومیه - کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه هم در این آیین گفت: امروز گمشده بزرگ جهان بشریت مودت ودوستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، کشیش داریاووش عزیزیان دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) که با حضور هموطنان آشوری و مسؤولان استانی در کلیسای ننه مریم ارومیه برگزار شد، افزود: امروز گمشده بزرگ جهان بشریت مودت و دوستی است که امیدواریم در سال جدید میلادی شاهد صلح و آرامش در جهان به‌ویژه در فلسطین باشیم.

وی ادامه داد: امروز در برابر دیدگان ما ظلم زیادی بر انسان‌ها می‌شود و بشریت مورد ستم واقع می‌شود چنان‌که در فلسطین، افغانستان و کشورهای دیگر بشریت مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد.

کشیش عزیزیان صلح و دوستی را از آموزه‌های حضرت مسیح (ع) و دین مسیحیت عنوان کرد و اظهار کرد: لازمه داشتن زندگی و جامعه خوب برخورداری از صلح و بخشش و مودت است.

وی افزود: شایسته سالاری نیز از دیگر آموزه‌های دین مسیح (ع) است و هرکسی می‌تواند به واسطه برخورداری از این ویژگی محبوب خداوند واقع شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: همه پیامبران برای دعوت به خداپرستی فرستاده شده‌اند و هدف همه آنها ایجاد اتحاد برای رسیدن به قرب الهی در بین همه انسان‌هاست.

حجت الاسلام داوود میرزایی افزود: حضرت مسیح (ع) متولد شد و خداوند آن حضرت را روح الله نامید و او مردم را به صلح و دوستی دعوت کرد.

وی به فجایع غزه اشاره کرد و ادامه داد: امروز وجدان‌های بیدار در برابر جنایات رخ داده در غزه نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که سال جدید سالی توأم با آرامش و صلح برای جهانیان باشد.

امروز چهارم دی مصادف با سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) بود.

کد خبر 5976558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha