۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

مشاور امور مردمی سازی استاندار کردستان اعلام کرد:

۱۲ هزار ایده در قالب طرح ملی «شهریاران» در کردستان ثبت شد

۱۲ هزار ایده در قالب طرح ملی «شهریاران» در کردستان ثبت شد

سنندج- دستیار امور مردمی سازی استاندار کردستان گفت: در قاتلب طرح ملی «شهریاران» تا پایان آذرماه ۱۲ هزار ایده در استان کردستان به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق صادقی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح ملی «شهریاران» حرکتی در راستای حمایت‌های دولتی و رفع مشکلات طرح‌ها و ایده‌های جدید است که در استان کردستان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها ثبت یک‌هزار ایده و اقدام را در استان مدنظر داشتیم اما آمارها نشان می‌دهد تا پایان آذر امسال ۱۲ هزار ایده در استان ثبت شده است و در این زمینه کردستان موفق به کسب رتبه اول کشور شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: تمامی ایده‌های ثبت شده در استان برای ارجاع به مسؤولان دستگاه‌ها دسته‌بندی و ارائه می‌شود.

وی افزود: هیأت داوران متشکل از نخبگان، گروه‌های مردمی و صاحب نظران، ایده‌های برتر استانی را برای حضور در مرحله کشوری معرفی می‌کنند اگرچه ایده‌های برتر استانی هم تجلیل می‌شوند.

مردم در تصمیم‌سازی و اجرا باید مشارکت داشته باشند

دستیار امور مردمی سازی استاندار کردستان یادآور شد: هدف از اجرای طرح ملی «شهریاران» ایفای نقش صاحب نظران در تصمیم‌گیری است و دولت اعتقاد دارد مردم در تصمیم‌سازی و اجرا باید مشارکت داشته باشند و اجرای فعالیت طرح شهریاران نیز در این مسیر کارساز خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه با گذشته ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز موفق به ایجاد دولت اسلامی نشدیم، بیان کرد: باید اداره دولت در دست مردم باشد چرا که اگر در مسیر توسعه کشور مشارکت مردمی شکل نگیرد راه به جایی نخواهیم برد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش‌رو یادآور شد: در کنار مشارکت حداکثری، باید بعد از انتخابات نیز با ایده پردازی و ثبت ایده‌ها، در توسعه کشور مشارکت کنیم.

کد خبر 5976925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha