۶ دی ۱۴۰۲، ۰:۱۳

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

انتخابات برای کشور اقتدار و دفاع نرم در برابر توطئه‌ دشمنان است

انتخابات برای کشور اقتدار و دفاع  نرم در برابر توطئه‌ دشمنان است

یزد- فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات برای کشور یک اقتدار و دفاع نرم در برابر توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین زارع کمالی در مجمع بسیجیان شهرستان بهاباد، هدف از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران را ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و اظهار کرد: هم در فرمایشات مقام معظم رهبری و هم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، هدف از انقلاب اسلامی ایران، ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی موعود (عج) مطرح شده است.

وی، ماهیت کارگروه‌های تخصصی بسیج را نقش دادن به مردم عنوان کرد و گفت: تجربه ثابت کرده که هرجا امور به مردم واگذار شده، موفقیت به دست آمده است.

زارع کمالی ضمن تقدیر از کارگروه‌های فعال در مجمع بسیجیان عنوان کرد: اگر کارگروه‌ها بتوانند با برنامه و ارائه طرح و نقشه و استراتژی مسائل محله و شهر و استان را بشناسند و برای آن راهکار پیدا کنند، بسیاری از مسائل استان حل خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اهمیت اصل مشارکت در حوزه انتخابات، تأکید کرد: افزایش مشارکت در رویدادهای ملی، نظیر مشارکت در انتخابات به عزمی جهادی و همه جانبه نیاز دارد.

زارع کمالی گفت: نظام و انقلاب اسلامی ایران به جمهوریت ذیل اسلامیت پایدار است و حفظ آن در گرو احساس مسئولیت تمام اقشار مختلف جامعه است.

وی با بیان این‌که رشد جمهوری نظام مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری است و باید در اولویت اجرایی تمام مسئولان و دست ‌اندرکاران باشد، تأکید کرد: جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت رسانی بسیج سپاه فقط برای رضای خداوند در اولویت اجرایی است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه ما امسال برای اسلام وانقلاب یک حادثه سرنوشت ساز دیگری در پیش داریم، افزود: انتخابات برای کشور یک اقتدار و دفاع نرم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات باید قوی‌ و پرشور باشد، عنوان کرد: مشارکت مردم در انتخابات هر چقدر قوی و پرشور باشد فارغ از اینکه چه رایی از صندوق بیرون بیاد، اقتدار برای کشور رقم خواهد زد.

گفتنی است؛ در این مجمع کارگروه‌های آموزش، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و سلامت و محیط زیست، کارگروه زن وخانواده و هیات اندیشه‌ورز حوزه کوثر خواهران پیشنهادها، نظرها و راهکارهای خود را ارائه دادند.

کد خبر 5977585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha