۷ دی ۱۴۰۲، ۸:۱۹

دبیر شورای اجتماعی کشور:

۱۶ هزار میلیارد تومان بودجه مسوولیت اجتماعی در کشور است

۱۶ هزار میلیارد تومان بودجه مسوولیت اجتماعی در کشور است

مشگین شهر - دبیر شورای اجتماعی کشور گفت: بودجه مسوولیت اجتماعی دستگاه های مختلف سالانه ۱۶ هزار میلیارد تومان است و باید صرف فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله غلامعلی شامگاه چهارشنبه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: شهرستان مشگین شهر از ظرفیت بی نظیری در حوزه های معدنی، گردشگری و سازه های هیجانی بهره مند است که با داشتن چشمه های آبگرم متعدد امکان جذب توریسم داخلی و خارجی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی این شهرستان از رویدادهای فرهنگی و هنری نظیر جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان ابزاری موثر در معرفی توانمندی های مشگین شهر در حوزه های مختلف است که به راحتی می توانیم از این ظرفیت بهره ببریم.

دبیر شورای اجتماعی کشور افزود: به جای اتکا به منابع محدود دولتی بهتر است از ظرفیت بخش خصوصی در جذب سرمایه گذاران استفاده کرده و فضای کار موثر را فراهم کنیم.

غلامعلی تاکید رییس جمهور را بر استفاده از ظرفیت هنر در بحث مدیریت کاهش آسیب های اجتماعی یادآور شد و بیان کرد: با پرهیز از کارهای سفارشی بهتر است از توانمندی جوانان خلاق و مبتکر استفاده کرده تا خوش ساخت ترین آثار هنری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در این شهرستان با وجود فرماندار علاقمند و باانگیزه و هنرمندان خلاق می توان در حوزه های مختلف تولید آثار فرهنگی و هنری را انجام داده و بسترهای حمایتی بیشتر را مهیا کرد.

دبیر شورای اجتماعی کشور بودجه ۱۶ هزار میلیارد تومانی مسوولیت های اجتماعی دستگاه های مختلف را یادآور شد و بیان کرد: برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی – هنری به نفع منطقه است تا در کنار افزایش سهم سبد فرهنگی خانوارها شاهد معرفی قابلیت های این شهرستان و نظیر آن در کشور برای جذب گردشگر باشیم.

کد خبر 5978652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha