۸ دی ۱۴۰۲، ۷:۴۵

فرمانده سابق سپاه عاشورا:

جهاد تبیین بصیرت‌افزایی در جامعه را به همراه دارد

جهاد تبیین بصیرت‌افزایی در جامعه را به همراه دارد

اردبیل- فرمانده سابق سپاه عاشورا گفت: جهاد تبیین پایه بصیرت‌افزایی در جامعه و مهمترین راهکار در برابر چالش‌های دشمنان است که سعی در گمراه کردن مردم به ویژه نوجوانان و جوانان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام‌عسگر کریمیان شامگاه پنجشنبه در مراسم جهاد تبیین که در آستانه ۹ دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیر بسیج ادارات و کارمندان و جمعی از امدادگران در محل نگارخانه مدافعان حرم کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت بصیرت‌افزایی در عرصه کنونی به عنوان مهمترین راهکار برون رفت از چالش‌های فکری و اجتماعی که توسط دشمنان ایجاد می‌شود، همواره مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین پایه بصیرت‌افزایی است چرا که بصیرت و دانایی موجب آگاهی‌بخشی به نسل جدید خواهد شد تا هرگز رخدادهای انقلاب اسلامی و دوران دفع مقدس را فراموش نکنند.

رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس گفت: جهاد تبیین، فرصت اغواگری و گمراه‌سازی مردم توسط دشمن را می‌گیرد و موجب بصیرت‌افزایی عموم جامعه خواهد شد.

فرمانده سابق سپاه عاشورا افزود: دشمن سال‌ها است که با برجسته کردن نقاط قوت خود و پنهان کردن نقاط ضعف به دنبال ایجاد جنگ روانی بر علیه ایران است، آنها همزمان قدرت‌های ما را نادیده گرفته و نقاط ضعف ما را برجسته می‌کنند اما با روحیه مضاعف و امید به آینده، پیچ‌های خطرناک تاریخی را پشت سر خواهیم گذاشت.

کد خبر 5979301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha