۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان هرمزگان برگزار می شود

دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان هرمزگان برگزار می شود

بندرعباس- مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از برگزاری دومین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار هرمزگانی همزمان با سراسر کشور در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محدثه درویشی با اشاره به تقارن برگزاری این مراسم با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر اظهارکرد: این کنگره با هدف اعتلای نقش زنان و معرفی زنان نخبه و تأثیرگذار در سطح جامعه و همچنین نقش آفرینی زنان در ارتقا هویت بخشی به خانواده مؤثر است.

وی افزود: این کنگره در هشت کارگروه شامل کارگروه‌های علمی و پژوهشی، حکمرانی، گفتمان سازی و رسانه، اقتصاد و کارآفرینی، اجتماعی و فرهنگی، هنر، ورزش و سلامت فعال است.

به گفته وی، تاکنون بالغ بر ۵۰۰ نفر برای این رویداد ثبت نام کرده اند که در روز برگزاری این مراسم از نفرات برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل می‌آید.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.banooiran.ir تا تاریخ هشت دی ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

درویشی گفت: هم افزایی و هم اندیشی در موضوع برنامه‌های کنگره بانوان تأثیر گذار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حوزه‌ی زنان از جمله برنامه‌های این کنگره است.

کد خبر 5979597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha