۹ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۵

لیگ برتر بسکتبال ۲۴ بهمن تعطیل می‌شود

لیگ برتر بسکتبال ۲۴ بهمن تعطیل می‌شود

رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر بسکتبال ۲۴ بهمن و در میانه دیدارهای مرحله برگشت به دلیل اردوی تیم ملی برای حضور در انتخابی کاپ آسیا تعطیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از امروز شنبه با برگزاری یک دیدار وارد مرحله برگشت می شود. این مسابقات بعد از برگزاری دیدارهای هفته نوزدهم به دلیل همزمانی با اردوی تیم ملی تعطیل خواهد شد.

دیدارهای هفته نوزدهم (هشتم مرحله برگشت) از ۲۱ بهمن با یک دیدار آغاز می شود و بعد از پیگیری دیدارها در روزهای ۲۲ بهمن (یک بازی) و ۲۳ بهمن (۳ بازی)، روز ۲۴ بهمن با برگزاری دیدار ششم به پایان می رسد.

بعد از این دیدار که میان دو تیم فولاد هرمزگان و لیموندیس برگزار می شود، لیگ برتر بسکتبال وارد تعطیلات می شود تا اردوی تیم ملی آغاز شود.

تیم ملی بسکتبال باید برای حضور در رقابت های انتخابی کاپ آسیا آماده شود. این مسابقات در قالب سه پنجره انتخابی برگزار می شود.

در چارچوب پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا، تیم ملی بسکتبال چهارم اسفند در تهران با قطر دیدار می کند سپس بلافاصله راهی هند می شود تا ۷ اسفند به مصاف تیم ملی این کشور برود.

در چارچوب پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا هم ملی پوشان بسکتبال ایران ۲ و ۵ آذر سال آینده به ترتیب در تهران و دوحه به مصاف قزاقستان و قطر می روند.

دیدارهای پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا هم ۳ و ۶ اسفند سال آینده برگزار می شود. تیم ملی بسکتبال ایران در این پنجره ابتدا در تهران به مصاف هند می رود سپس در آستانه با تیم ملی قزاقستان دیدار خواهد داشت.

کد خبر 5979912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha