۹ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹

طراح شعار «حریفت منم»:

هنر جوانان متعهد مستلزم حمایت است

هنر جوانان متعهد مستلزم حمایت است

کاشان - طراح شعار «حریفت منم» گفت: هنرمندان جوان متعهد و تولیدات فرهنگی هنری آنها مستلزم حمایت و توجه هر چه بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر علی خدابنده شامگاه جمعه در آئین اختتامیه رویداد شهید اردهال ضمن اظهار خشنودی و افتخار از شرکت در این دوره از رویداد اظهار داشت: اقدام ارزشمند مسئولان در برگزاری این رویداد فرهنگی هنری علاوه بر ابعاد مذهبی و معنوی آن اتفاقات خوشایندی را برای شرکت کنندگان رقم زد.

وی با اشاره به شرایط حساس و خطیر کنونی که بعضی از افراد نسل جوان درگیر تبلیغات تهاجم فرهنگی، تاثیرپذیری از آن و خارج شدن از مسیر به دلیل حق مطلب ادا نکردن ما هنرمندان شدند، ابراز داشت: اما برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری نظیر رویداد شهید اردهال و تولید آثار ارزشمند آن است که حداقل می‌تواند اقشار شبیه ما (قشر خاکستری) را تحت الشعاع و تأثیر خود قرار دهد.

این طراح گرافیک و خطاط دیجیتال بها دادن به جوانان و ایجاد زمینه برای فعالیت هنر متعهد آنها را خواستار شد و تصریح کرد: همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس تمام فرماندهان و سرداران شهید ما از جوانان بودند اکنون نیز به هنر متعهد جوانان در فضای فرهنگی بها داده شود.

وی با انتقاد از اینکه فقط به اقشار خاص مذهبی بها داده می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدام قابل تقدیر کاشان در سطح این شهرستان و برای یک امامزاده که حتی در سطح تهران برای امامزاده صالح (ع) یا در آستان قدس رضوی برای امام رضا (ع) انجام نشده است عامل جذب و شکوفایی ظرفیت‌ها، رشد استعدادهای ناب جوانان و تعامل و هم‌افزایی آنها در هنر گرافیک به‌ویژه در قالب کتیبه علاوه بر تأثیرگذاری آثار آنها در بطن جامعه است.

خدابنده افزود: نخستین حضورش در دومین دوره رویداد شهید اردهال در کاشان لذت بخش و خاطره‌انگیز در راستای آشنایی با این امامزاده واجب التعظیم بوده است.

وی با انتخاب عبارت «یا علی بن محمد الباقر ابن ولی الله» برای تایپوگرافی و خطاطی دیجیتال در رویداد شهید اردهال اظهار امیدواری کرد: خلق آثار این رویداد با عنایت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) منجر به تولید محصولات اثرگذار و ترند و نامی در سطح ملی و بین‌المللی در شناخت هر چه بیشتر این امامزاده و حتی ظرفیت‌های متنوع کاشان شود.

کد خبر 5980043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha