۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱

هفته پانزدهم فصل بیست و سوم؛

پورموسوی: بازی با هوادار ۶ امتیازی است/ از مسوولان گلایه دارم

پورموسوی: بازی با هوادار ۶ امتیازی است/ از مسوولان گلایه دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی سختی مقابل هوادار داریم اما تلاش می کنیم تا پیروز از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: ما در شهری قرار داریم که ثروت زیادی دارد و روی طلا خوابیده، اما دوستان به مسؤولیت خود توجهی نمی‌کنند و هر ۳ تیم خوزستانی در انتهای جدول قرار دارند.

او ادامه داد: به مسعود شجاعی بابت سمت جدیدی که عهده دار شده است، تبریک می گویم و امیدوارم در این سمت هم مانند دوران بازیکنی خود بدرخشد، بازی با هوادار حکم ۶ امتیاز را برای ما دارد و امیدوارم با پیروزی در این دیدار جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: پس از صعود به لیگ برتر از لحاظ بوجه با مشکلاتی مواجه شدیم. یک ماه طلایی برای جذب بازیکن را از دست دادیم و به ناچار بازیکنانی را به خدمت گفتیم که پیشنهاد نداشتند. در ابتدای لیگ خیلی از بازیکنان با مصدومیت مواجه شدند که باعث شد ریتم برنامه ریزی ما از بین برود.

او خاطر نشان کرد: از اشتباهات داوری و تعطیلی در بین مسابقات لیگ بسیار ضرر کردیم و از کسانی که به دنبال جایگاه من بوده‌اند بسیار گلایه دارم. استقلال خوزستان نیاز به تقویت دارد و هنوز لیستی به باشگاه نداده‌ام و سعی می‌کنم با جذب بازیکن خارجی نیازهای خودمان را تأمین کنیم.

پورموسوی تصریح کرد: اگر ناظر خارجی در فوتبال کشور حضور داشت، هیچ باشگاه ایرانی نمی‌توانست مجوز بگیرد. جواد آقایی یکی از بازیکنان خوب ما است و تاکنون ۳ پیشنهاد رسمی داشته اما خود او دوست دارد در استقلال خوزستان بماند.

او در پایان گفت: آرزو دارم تیم ملی قهرمان آسیا شود اما اتفاق سختی است و چیزی در فوتبال نکاشته‌ایم که برداشت کنیم، بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم اما حامی و پشتوانه‌ای برای تیم ملی نداریم، امیدوارم ایران قهرمان آسیا شود اما بعید می‌دانم.

کد خبر 5980497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha