۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

فرماندار شهرستان شهرکرد:

تحویل نان بی کیفیت به مردم قابل قبول نیست

تحویل نان بی کیفیت به مردم قابل قبول نیست

شهرکرد-فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست، نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است و باید همواره به این مسئله توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر عبدالغنی صبح دوشنبه در بازدید سرزده سرزده با نانوایی‌های شهرکرد که با هدف بررسی از نزدیک وضعیت واحدهای خبازی سطح شهر انجام شد، اظهار کرد: در این بازدید مواردی از جمله چگونگی پخت نان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ساعات پخت و کیفیت آرد و نان را بررسی شد.

وی افزود: همچنین در جریان این بازدید کیفیت و کمیت نان، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه‌های هر قرص نان با توجه به نوع نان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان شهرکرد بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب، توزیع آرد، رعایت ساعات پخت و پروتکل‌های بهداشت نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.

عبدالغنی ادامه داد: نظارت مستمر بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی‌ها در شهرستان شهرکرد از طرف دستگاه‌های ذیربط باید انجام شود.

وی عنوان کرد: تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست، نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است و باید همواره به این مسئله توجه شود.

کد خبر 5982102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha