۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

با هدف توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در بین دانش آموزان؛

دومین مرحله لیگ کتاب‌خوانی دانش آموزان گرمسار برگزار شد

دومین مرحله لیگ کتاب‌خوانی دانش آموزان گرمسار برگزار شد

گرمسار- رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گرمسارگفت: دومین مرحله لیگ کتاب‌خوانی دانش آموزان در این شهرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان سمنان، حسن نورمحمدی بیان کرد: به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار دومین مرحله از چهارمین دوره لیگ کتاب‌خوانی دانش آموزان دختر شهرستان گرمسار هم‌زمان دومین مرحله آزمون دومین لیگ کتاب‌خوانی دانش آموزان پسر گرمسار در محل سالن کنفرانس فرهنگسرای خورشید تابان این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله تعداد ۲۴ تیم سه نفره در حول محور کتاب «اولین روز تابستان اثر: سیامک گلشیری نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» باهم رقابت کردند.

رئیس کتابخانه عمومی گرمسار گفت: بابیان اینکه روخوانی کتاب به‌صورت نمایش‌نامه خوانی، شرح واژگان کتاب و نقد و بررسی محتوایی کتاب بخش اصلی این آزمون بوده افزود: معرفی یک قهرمان ملی که در راه حفظ و حراست کشور ایران به درجه شهادت نائل‌آمده بخش دیگر این مرحله بود که توسط اعضای تیم‌های شرکت‌کننده شخصیت‌هایی شاخص از سرزمین ایران در این برنامه معرفی شدند.

نور محمدی با بیان اینکه لیگ کتاب‌خوانی از برنامه‌های شاخص فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار است که با هدف توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در بین دانش آموزان پایه‌های ششم، هفتم و هشتم برگزار می‌شود، گفت: شور و نشاط و هیجان مهم‌ترین ویژگی شاخص این برنامه فرهنگی است.

کد خبر 5983212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha