۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد؛

تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

دهدشت _ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری تشکیل و فعل و انفعالات انتخاباتی توسط این ستاد رصد خواهد شد.

سید جواد هاشمی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر، انتخابات را یک آزمون بزرگ و مهم برای ملت ایران دانست و افزود: با شکوه برگزار شدن انتخابات پیش رو موجب اقتدار، امنیت و صلابت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی با تقدیر از همراهی مجموعه رسانه‌ها و صدا و سیمای استان، تصریح کرد: علاوه بر تشکیل ستاد انتخاباتی، تشکیل ستادهای امنیتی، هیئت‌های اجرایی و بازرسی در سطح استان انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشارکت حداکثری در انتخابات را ضامن و پشتوانه نظام و دولت عنوان کرد و گفت: برای رقم زدن حضور حداکثری در انتخابات باید تمامی بسترها و امکانات لازم فراهم شود.

هاشمی مهر با اشاره به تشکیل ستاد امنیت انتخابات برای اولین بار در استان گفت: از طریق اطلس امنیت انتخابات همه چالش‌ها و وضعیت اراذل و اوباش و افراد احساساتی که ممکن است با ایجاد خلل، سلامت انتخابات را تهدید کنند شناسایی و تدابیر لازم اندیشیده شده تا در روز انتخابات مشکلی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه دهیاران مطابق قانون باید اصل بی‌طرفی را در انتخابات پیش رو رعایت کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه فرمانداری و بخشداری عوامل اجرایی این رویداد بزرگ هستند باید بسترهای لازم برای انتخابات پرشور را فراهم و همچنین عدم امکانات دولتی را مد نظر قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان صیانت از آرای مردم را اولویت همه نهادها و دستگاه‌های برگزارکننده انتخابات دانست و خاطر نشان کرد: مردم بدانند در انتخابات پیش رو هیچ گونه تخلف و تقلبی نخواهد بود.

هاشمی مهر تاکید کرد: در پیش ثبت نام شماره حساب خواسته شده که بعد از تأیید صلاحیت‌ها و فعال شدن تبلیغات آن حساب با نظارت دستگاه‌های متولی فعال می‌شود و با کاندیداهای متخلف برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: با وجود چالش‌ها هیأت اجرایی و نظارت تشکیل و ۱۷۴ نفر در هر سه حوزه انتخابیه داوطلبی خود را نهایی کردند که کار تأیید صلاحیت آنها از مراجعه پنجگانه انجام و ۱۳۰ نفر تأیید نهایی شدند که به هیأت نظارت استان و شهرستان ارسال و کسانی که صلاحیت آنها تأیید نشده تا ۱۴ دی ماه می‌توانند اعتراض خود را انجام دهند.

هاشمی مهر، افزود: در جلسه معاون سیاسی وزارت کار همه نیازمندی‌های لازم مطرح شد و قبلاً هم به صورت کتبی به ستاد انتخابات کشور اعلام کردیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به برگزاری این همایش‌ها در سطح استان برای برگزاری انتخابات پرشورتر گفت: برای افزایش مشارکت، نیازمند همکاری و همراهی نخبگان، اندیشمندان و ریش سفیدان، متنفذین و تمام کسانی که احساس مسئولیت می‌کنند هستیم.

کد خبر 5983356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha