۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹

معاون فرهنگی اوقاف کشور:

یک هزار جهیزیه بین نوعروسان نیازمند کشور توزیع شد

یک هزار جهیزیه بین نوعروسان نیازمند کشور توزیع شد

شاهرود- معاون فرهنگی اوقاف کشور، از توزیع یک هزار بسته جهیزیه بین نوعروسان نیازمند شامل لوازم خانگی ایرانی از ابتدای سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا عادل بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم توزیع جهیزیه بین نوعروسان شاهرودی در محوطه اوقاف این شهرستان بیان کرد: از ابتدای سال یک هزار بسته جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در سراسر کشور توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه توزیعی بین نوعروسان نیازمند ۴۰ میلیون تومان برآورد می‌شود، افزود: این بسته‌ها شامل لوازم خانگی مورد نیاز تازه عروسان از لوازم ایرانی است.

معاون اوقاف استان سمنان تشویق خیران در راستای کمک به امر تسهیل ازدواج جوانان را یکی از راهبردهای اوقاف کشور دانست و تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران در تهیه جهیزیه مورد نیاز نوعروسان نیازمند از دیگر راهبردهای سازمان است.

عادل تشویق خیران در راستای کمک به خانه دار شدن زوج‌های جوان را از دیگر راهبردهای سازمان اوقاف دانست و تاکید کرد: راه‌اندازی اتاق‌های عقد به صورت رایگان در امامزادگان سراسر کشور در راستای ترویج ازدواج آسان از دیگر برنامه‌های سازمان است.

وی از توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیازمند شهرستان شاهرود هم به تعداد ده سری، خبر داد و افزود: یخچال فریزر، فرش، جاروبرقی، سرویس آشپزخانه و اجاق گاز از محل نیات سادات به زوج‌های جوان اهدا شد.

کد خبر 5983612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha